Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17660
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Пути повышения эффективности физического воспитания в высших учебных заведениях
Authors Berest, Yurii Kostiantynovych
ORCID
Keywords фізичне виховання
физическое воспитание
physical education
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17660
Publisher Изд-во СумГУ
License
Citation Берест, Ю.К. Пути повышения эффективности физического воспитания в высших учебных заведениях [Текст] / Ю.К. Берест // Матеріали науково-теоретичної конференції викладачів, аспірантів, співробітників та студентів гуманітарного факультету : Суми, 23-27 квітня 2007 року / Відп. за вип. Л.П.Валенкевич. — Суми : СумДУ, 2007. — Ч.IIІ. — С. 162-165.
Abstract Практика показывает, что резервы повышения эффективности физического воспитания студентов вуза имеются. В этом плане еще далеко не исчерпаны все возможности занятий по физическому воспитанию. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17660
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Argentina Argentina
1
Belarus Belarus
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
281
Greece Greece
1
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
47593
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6347
Russia Russia
16
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
317261
United Kingdom United Kingdom
164978
United States United States
3510190
Unknown Country Unknown Country
317260

Downloads

China China
3
Germany Germany
282
Ireland Ireland
47594
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
948933
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3510191
Unknown Country Unknown Country
174

Files

File Size Format Downloads
89.pdf 973.71 kB Adobe PDF 4507181

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.