Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17685
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Перекладацький аспект англійських багатокомпонентних термінів
Authors Андріїв, Р.М.
ORCID
Keywords термін
термин
переклад
перевод
Type Conference Papers
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17685
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Андріїв, Р.М. Перекладацький аспект англійських багатокомпонентних термінів [Текст] / Р.М. Андріїв; наук. кер. О.М. Медвідь // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 29-31.
Abstract Переклад рекламних текстів грунтується на функціонально-прагматичній адекватності, яка вимагає, перш за все, не повного і точного відтворення змісту та стилістичних особливостей тексту-оригіналу, а передачі основної комунікативної функції оригіналу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17685
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
20743453
Finland Finland
1
France France
4
Germany Germany
170
Greece Greece
1
Ireland Ireland
187184
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
8309
Russia Russia
15
Sweden Sweden
1
Turkey Turkey
8
Ukraine Ukraine
3719305
United Kingdom United Kingdom
2046835
United States United States
71911501
Unknown Country Unknown Country
3719304

Downloads

Austria Austria
1
China China
2
EU EU
4
Finland Finland
1
France France
13
Germany Germany
3
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Russia Russia
21
Ukraine Ukraine
11062440
United Kingdom United Kingdom
374370
United States United States
102336097
Unknown Country Unknown Country
272

Files

File Size Format Downloads
Andriyiv .pdf 181.93 kB Adobe PDF 113773226

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.