Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1773
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача |
Authors |
Symonenko, Mariia Yuriivna
|
ORCID | |
Keywords |
виробник споживач маректингові канали изготовитель потребитель маркетинговые каналы manufacturer consumer marketing channels |
Type | Article |
Date of Issue | 2007 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1773 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Симоненко, М.Ю. Формування оптимальної структури маркетингових каналів для виробника та споживача [Текст] / М.Ю. Симоненко // Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. — 2007. — №2. — С. 187-191. |
Abstract |
This article deals with the problem of forming an optimal structure of marketing channels.
The definition of the optimal structure is given and the process of its forming is described. The
author proposes the theoretic-methodological approach of building the optimal structure of
marketing channels, that takes into account the interests of producer and consumer at the same
time.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1773 |
Appears in Collections: |
Вісник Сумського державного університету. Економіка (2009-2024) |
Views
Australia
1
China
182
EU
1
France
3
Germany
160266
Greece
1
Iceland
4
Indonesia
1
Iran
2
Ireland
1991820
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
7
Russia
20
Singapore
191208605
Turkey
4
Ukraine
17220209
United Kingdom
6904368
United States
851828621
Unknown Country
17220208
Downloads
China
3
France
1
Germany
538
Ireland
1
Lithuania
1
Singapore
1
Ukraine
17220210
United Kingdom
1
United States
851828622
Unknown Country
94
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
23_Simon.pdf | 98.44 kB | Adobe PDF | 869049472 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.