Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17777
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів |
Authors |
Габрелян, В.В.
|
ORCID | |
Keywords |
рекламний текст рекламный текст advertising text рекламне повідомлення рекламное сообщение advertising message реклама advertisement |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/17777 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Габрелян, В.В. Первинні та вторинні конструювання рекламних текстів [Текст] / В.В. Габрелян; наук. кер. С.О. Швачко // Перекладацькі інновації : матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, Суми, 25-27 листопада 2010 р. / Ред. кол.: С.О. Швачко, І.К. Кобякова та ін. — Суми : СумДУ, 2010. — С. 119-121. |
Abstract |
Реклама є значущим і специфічним феноменом сучасності, що має у своїй основі першочергове і конкретне завдання - спонукати людину до діяльності. Для досягнення цієї мети реклама черпає мовні засоби з життєвих ситуацій, відповідно до образів з існуючих, звичних для повсякденного життя стандартів поведінки і соціально-психологічних установок. Реклама будується на основі тексту, який повинен привертати увагу потенційних споживачів. Відмінною рисою вдалої реклами є гармонічне поєднання основної рекламної ідеї з тими засобами виразності, які даній ідеї найбільше відповідають. Це виражається, у знаходженні тієї єдино вірної тональності рекламного звернення, що виділяє його серед інших. |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1

1

44843522

1

1

230493

1

8237

17

1

3

4198211

2115573

100437792

156032065
Downloads

4

1

8

181

1

1

1

1

1

1

12

34092630

1

100437793

152
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Habrelyan.pdf | 187.54 kB | Adobe PDF | 134530788 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.