Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18012
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Графові моделі як засіб наочності при вивченні математики
Authors Попов, В.М.
ORCID
Keywords вивчення математики
изучение математики
learning mathematics
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18012
Publisher Вид-во СумГУ
License
Citation Попов, В.М. Графові моделі як засіб наочності при вивченні математики [Текст] / В.М. Попов // Методологія викладання математичних дисциплін для нематематичних спеціальностей у сучасних умовах : Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції (Суми, 16-18 грудня 2009 року) / Ред. кол.: К.М. Левківський, В.О. Ячменьов. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 71-73.
Abstract Використання графових моделей, які "беруть" на себе частину інформації, виділяють і звільняють від словесного обрамлення основні елементи і їхні відносини в умові завдання або в міркуванні, допомогать у ряді випадків зосередити увагу студента на головному, приводять до економії оперативної пам'яті, до більш спрямованої і раціональної оргаізації мислення. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18012
Appears in Collections: Наукові видання (ТеСЕТ)

Views

Australia Australia
1
China China
2
France France
2
Germany Germany
410
Greece Greece
1
Ireland Ireland
164584
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
28
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
2980925
United Kingdom United Kingdom
1503750
United States United States
19907134
Unknown Country Unknown Country
77

Downloads

China China
11
Germany Germany
411
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
5957772
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
24556923
Unknown Country Unknown Country
165

Files

File Size Format Downloads
34.pdf 761.83 kB Adobe PDF 30515285

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.