Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18031
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Диференційоване застосування завдань на дослідження у процесі навчання математики |
Authors |
Чашечникова, О.С.
Чухрай, З.Б. |
ORCID | |
Keywords |
навчання математики обучение математике teaching mathematics |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18031 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Чашечникова, О.С. Диференційоване застосування завдань на дослідження у процесі навчання математики [Текст] / О.С. Чашечникова, З.Б. Чухрай // Методологія викладання математичних дисциплін для нематематичних спеціальностей у сучасних умовах : Тези доповідей Всеукраїнської науково-методичної конференції (Суми, 16-18 грудня 2009 року) / Ред. кол.: К.М. Левківський, В.О. Ячменьов. — Суми : СумДУ, 2009. — С. 88-90. |
Abstract |
В контексті нашого дослідження рівневу диференціацію розглядаємо як сукупність прийомів та методів навчання, що використовуються для забезпечення досягнення студентами та учнями оптимально важливого для них рівня знань на основі врахування індивідуальних можливостей; як складова розвитку дослідницьких здібностей студентів та учнів у процесі навчання математики.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18031 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ТеСЕТ) |
Views
China
2
EU
1
France
3
Germany
4136974
Greece
1
Ireland
950670
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
114924
Russia
18
Sweden
1
Turkey
1
Ukraine
32267637
United Kingdom
13527603
United States
429854979
Unknown Country
32267636
Downloads
China
5
Germany
571
Ireland
1
Lithuania
1
Netherlands
1
Ukraine
346589501
United Kingdom
1
United States
346589502
Unknown Country
115
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
43.pdf | 811.89 kB | Adobe PDF | 693179698 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.