Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18122
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Дослідження ефективності програмно-методичного комплексу з формування професійної готовності майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів |
Authors |
Кутепова, Л.М.
|
ORCID | |
Keywords |
информационные технологии інформаційні технології information technologies |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18122 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Кутепова, Л.М. Дослідження ефективності програмно-методичного комплексу з формування професійної готовності майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів [Текст] / Л.М. Кутепова // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч.ІІ. — С. 14-15. |
Abstract |
Метою даної роботи є перевірка ефективності програмно-методичного комплексу з формування професійної готовності майбутніх учителів інформатики до оцінювання навчальних досягнень учнів.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18122 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ЕлІТ) |
Views
Australia
1
Belgium
1
Canada
1
China
2
France
3
Germany
485365
Greece
1
Ireland
242684
Italy
1
Lithuania
1
Netherlands
10410
Russia
12
Turkey
1
Ukraine
3590415
United Kingdom
1816021
United States
20441084
Unknown Country
3590414
Downloads
China
2
Germany
315
Lithuania
1
Russia
1
Ukraine
10705749
United Kingdom
1
United States
30176419
Unknown Country
78
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
8.pdf | 406.29 kB | Adobe PDF | 40882566 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.