Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18155
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Моделі побудови адаптивних навчальних систем: підходи та проблеми |
Authors |
Kuzikov, Borys Olehovych
|
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-9511-5665 |
Keywords |
освіта образование education |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18155 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Кузіков, Б.О. Моделі побудови адаптивних навчальних систем: підходи та проблеми [Текст] / Б.О. Кузіков // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч.ІІ. — С. 39-40. |
Abstract |
Більшість сучасних навчальних систем являють собою електронні підручники. Перехід від жорсткої ієрархічної побудови курсу, що застосовується в електронних підручниках, до БЗ є нетривіальною, дотепер маловивченою проблемою. Ускладнюючим моментом у цьому питанні є відсутність стандартів створення БЗ навчальних курсів, на відміну від ієрархічного підхлду до подання матеріалу. Саме тому на сучасному етапі важливим є вироблення методологічних засад для подібного перетворення інформації.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18155 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views
Canada
1
China
7
France
7
Germany
314
Greece
1
Hong Kong SAR China
1
Ireland
593967
Italy
1
Japan
1
Lithuania
1
Netherlands
4
Poland
1
Russia
18
Sweden
1
Turkey
5
Ukraine
4877091
United Kingdom
2448920
United States
65817760
Unknown Country
4877090
Downloads
China
1212284
France
2
Germany
315
India
1
Ireland
1
Lithuania
1
Ukraine
14628032
United Kingdom
1
United States
78615198
Unknown Country
112
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
23.pdf | 428 kB | Adobe PDF | 94455947 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.