Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18360
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетингове дослідження ставлення споживачів м. Суми до реклами
Authors Bozhkova, Viktoriia Viktorivna  
Saher, Liudmyla Yuriivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-1557-3819
http://orcid.org/0000-0002-5628-5477
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18360
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Сагер, Л.Ю. Маркетингове дослідження ставлення споживачів м. Суми до реклами [Текст] / Л.Ю. Сагер, В.В. Божкова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Т.2. - С. 185-186.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
2526555
Greece Greece
1
Ireland Ireland
35376
Japan Japan
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
31
Turkey Turkey
14
Ukraine Ukraine
474763
United Kingdom United Kingdom
242439
United States United States
1298652
Unknown Country Unknown Country
474762

Downloads

China China
8
Germany Germany
505
India India
1
Ireland Ireland
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
474764
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
5052606
Unknown Country Unknown Country
121270

Files

File Size Format Downloads
101.pdf 289.09 kB Adobe PDF 5649159

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.