Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18361
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця"
Authors Karpishchenko, Maryna Yuriivna
Chyzhov, Ihor Hryhorovych
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18361
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Чижова, І.О. Методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця" [Текст] / І.О. Чижова, М.Ю. Карпіщенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю СумДУ, 21-25 квітня 2008 р. - Суми : СумДУ, 2008. - Т.2. - С. 187-188.
Abstract Розроблена методика розрахунку лояльності споживачів до торгової марки на прикладі торгової марки "Сумська паляниця". При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18361
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Argentina Argentina
1
Canada Canada
1
China China
7
France France
1
Germany Germany
1584177
Greece Greece
1
Guatemala Guatemala
1
Ireland Ireland
399952
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Poland Poland
1
Romania Romania
1
Russia Russia
42
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
6288803
United Kingdom United Kingdom
3167809
United States United States
71718341
Unknown Country Unknown Country
89447951

Downloads

China China
2
Germany Germany
548
Ireland Ireland
399951
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
6288804
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
71718339
Unknown Country Unknown Country
121

Files

File Size Format Downloads
102.pdf 289.09 kB Adobe PDF 78407767

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.