Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18506
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Маркетинговий підхід у стратегічному управлінні підприємством
Authors Теліженко, І.О.
Колонтаєвська, В.Ю.
ORCID
Keywords маркетинг
marketing
стратегічне управління
стратегическое управление
strategic management
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18506
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Теліженко, І.О. Маркетинговий підхід у стратегічному управлінні підприємством [Текст] / І.О. Теліженко, В.Ю. Колонтаєвська // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007р. — Суми : СумДУ, 2007. — Т.3. — С. 108-109.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Belgium Belgium
1
Canada Canada
1
China China
1
EU EU
2
Germany Germany
321051
Iceland Iceland
1
Ireland Ireland
160526
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Poland Poland
1
Russia Russia
14
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
1
Ukraine Ukraine
1224280
United Kingdom United Kingdom
641833
United States United States
2446707
Unknown Country Unknown Country
39605

Downloads

China China
3
Germany Germany
272
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
2446706
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2446707
Unknown Country Unknown Country
151

Files

File Size Format Downloads
57.pdf 453.63 kB Adobe PDF 4893842

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.