Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1859
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Маркетинг в примерах и задачах |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
маркетинг маркетинг marketing |
Type | Schoolbook |
Date of Issue | 2006 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1859 |
Publisher | Издательство СумГУ |
License | |
Citation | |
Abstract |
Навчальний посібник у скороченому вигляді вміщує методичні підходи до вирішення ряду практичних завдань маркетингу. Містить значну кількість прикладів, що пояснюють теоретичні положення і можуть бути використані як методична допомога при розв’язанні наведених завдань та в практичній роботі маркетингових підрозділів підприємств.
Книга розрахована на студентів вузів, слухачів факультетів перепідготовки фахівців,буде корисною для спеціалістів підприємств різних форм власності, а також широкому колу читачів, яких цікавлять проблеми ринкової економіки.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/1859 |
Appears in Collections: |
Навчальні та наукові видання видавництва СумДУ |
Views

1

3

1

2

1

14374

919

2

1119544

1

172253

7

1

52

1

18

16137659

1

8126246

254717466

296426210
Downloads

1

4465012

1

172255

4

2

1

1

488013

129591236

129591236

5

1

10

1

1

2

1

1

4

57419

1

1

2

129591239

1

213008721

1044
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
k425253.doc | 1.08 MB | Microsoft Word | 606966216 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.