Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18646
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Бренд країни як фактор розвитку національного туристичного бізнесу
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych  
ORCID http://orcid.org/0000-0001-5484-9788
Keywords туризм
tourism
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18646
Publisher Видавництво СумДУ
License Copyright not evaluated
Citation Голишева, Є.О. Бренд країни як фактор розвитку національного туристичного бізнесу [Текст] / Є.О. Голишева, С.М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 5-6.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
5
EU EU
1
France France
4
Germany Germany
5766213
Iran Iran
1
Ireland Ireland
433837
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
6
Poland Poland
5
Russia Russia
12
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
38955319
United Kingdom United Kingdom
19911493
United States United States
532949956
Unknown Country Unknown Country
-69893958

Downloads

China China
2
Germany Germany
375
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Poland Poland
2
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
38955320
United Kingdom United Kingdom
867669
United States United States
12838852
Unknown Country Unknown Country
-69893956

Files

File Size Format Downloads
2.pdf 402.22 kB Adobe PDF -17231732

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.