Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18673
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Аналіз і оцінка суб'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринок
Authors Bilovodska, Olena Anatoliivna  
Гримайло, Ю.В.
ORCID http://orcid.org/0000-0003-3707-0734
Keywords маркетингові ризики
маркетинговые риски
marketing risks
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18673
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Гримайло, Ю. В. Аналіз і оцінка суб'єктивних маркетингових ризиків при виведенні нової продукції на ринок [Текст] / Ю.В. Гримайло, О.А. Біловодська // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні та 60-річчю Сумського державного університету, 21-25 квітня 2008 р. — Суми : СумДУ, 2008. — Т.3. — С. 31.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
8
Germany Germany
24977
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
99087
Italy Italy
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
1
Morocco Morocco
1
Netherlands Netherlands
6
Russia Russia
11
Singapore Singapore
1
Spain Spain
1
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
15565139
United Kingdom United Kingdom
986495
United States United States
10541870
Unknown Country Unknown Country
1956337

Downloads

China China
4
Germany Germany
365
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1956339
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
29173941
Unknown Country Unknown Country
123

Files

File Size Format Downloads
16.pdf 189.42 kB Adobe PDF 31130775

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.