Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1522]

Browse by
Showing results 1061 to 1080 of 1522
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Медіапланування: класифікація показників Крепак, А.С. Article -2085274096 -1316261542
2015 Методи прийняття рішень щодо аутсорсингу сервісів інформаційної системи підприємства Полуектова, Н.Р.; Книшенко, Т.М. Article 1345375917 945459370
2011 Методика анализа ассортимента на основе применения моделей оптимизации Лозюк, Віолета Миколаївна; Лозюк, Виолетта Николаевна; Lozyuk, Violeta Mykolaivna Article 876751566 546211295
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 661166888 353321351
2013 Методичне забезпечення оцінки стану корпоративної культури підприємства Ovcharenko, Maksym Ivanovych; Червякова, С.В. Article 1059358556 2059987154
2015 Методичне забезпечення оцінювання іміджу особистості політиків Горбанюк, О.С.; Размус, В.Т.; Кава, К.С.; Михайлич, О.В. Article 7442211 4560953
2010 Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Minko, Maryna Ihorivna Article 1510690596 -1148948267
2012 Методичний підхід до оцінки людського капіталу як умови забезпечення економічного зростання залізничного транспорту України Якименко, Н.В. Article -487002878 1152748976
2014 Методичний підхід до оцінки рентабельності логістичного ланцюга фінансування обігового капіталу підприємств Колодізєва, С.О.; Мовчан, О.В. Article -1454419206 -1321710496
2018 Методичний інструментарій оцінювання рівня інноваційної активності підприємств ресторанного господарства Гросул, В.А.; Зубков, С.О.; Іванова, Т.П. Article 1617088058 -2071680429
2013 Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації Двірко, Ю.В. Article 1361054418 85711913
2012 Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів Мілютіна, Юлія Сергіївна Article 52987283 100141942
2012 Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств Крепак, А. С. Article 2025523201 -1252925281
2017 Методичні засади оцінювання конкуренції в збутовій політиці інноваційно-активних промислових підприємств України Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Shevliuha, Olena Hennadiivna Article 8543340 8837600
2017 Методичні засади оцінювання попиту на продукцію машинобудівних підприємств Ємельянов, О.Ю.; Висоцький, А.Л.; Симак, А.В.; Петрушка, Т.О. Article 529084233 1112837952
2016 Методичні засади оцінювання фінансово-інвестиційної складової функціональності інноваційно орієнтованого підприємства машинобудування Бояринова, К.О. Article 16350449 26033818
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article -1963087149 728447931
2010 Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych Article -1883446112 967857580
2011 Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Article 205262743 207433162
2013 Методичні підходи до оптимізації вибору системи управлінських дій щодо розвитку корпоративної культури промислових підприємств з позиції їх ефективності Ovcharenko, Maksym Ivanovych Article 93618926 108701088