Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1522]

Browse by
Showing results 1221 to 1240 of 1522
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Оцінювання інноваційного потенціалу підприємства з урахуванням особливостей машинобудівної галузі Бойчук, А.Б. Article 33359414 38394349
2017 Оцінювання інноваційної складової маркетингової діяльності банку та визначення її впливу на ефективність функціонування банку Гребенюк, Н.В. Article 976628 780004
2011 Оцінювання інтелектуального капіталу вищих навчальних закладів Кравченко, Сергій Іванович; Кравченко, Сергей Иванович; Kravchenko, Sergii Ivanovych; Корнєва, Ольга Володимирівна; Корнева, Ольга Владимировна; Korneva, Olga Volodymyrivna Article 711047104 640638576
2016 Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А. Article 761364526 -1989225321
2017 Парадигмальне моделювання дослідження формування економіки знань в інформаційному суспільстві Мельник, Л.Ю. Article 15151460 30585774
2011 Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1194855830 -1904971435
2011 Педагогічний маркетинг у діяльності навчальних закладів Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 2083694155 2143818294
2016 Передумови залучення волонтерів для забезпечення соціально-економічного розвитку громад Карий, О.І.; Панас, Я.В. Article 491203416 1058183259
2011 Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні Чайка, Тетяна Олександрівна; Чайка, Татьяна Александровна; Chayka, Tetiana Oleksandrivna Article 637145579 687030690
2012 Передумови створення та використання інноваційних фінансових інструментів на ринку похідних фінансових інструментів України Бурденко, І.М. Article -1739011432 -2119500029
2015 Передумови формування інформаційно-технологічної інфраструктури торговельних підприємств Федулова, Л.І.; Кучер, Д.Б. Article 45803945 27268160
2015 Перетворення мешканця міста на просумента у процесі стратегічного планування розвитку міста Карий, О.І. Article 23466778 34052716
2012 Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України Овсянецька, Ольга Ярославівна Article -1642511750 1882090679
2016 Перспективи модернізації вітчизняних промислових підприємств Новаківський, І.І.; Лущак, Н.С.; Борбулевич, В.З. Article 233640852 118362472
2015 Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок Дима, О.О. Article 327614917 133417576
2012 Перспективи розвитку стратегічного партнерства промислових підприємств Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Provozin, Mykola Vasylovych Article 143830991 25537764
2016 Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 251664442 730610865
2017 Перспективы и механизмы развития "циркулярной" экономики в глобальной среде Мішеніна, Євген Васильович; Mishenin, Yevhen Vasylovych; Koblianska, Inna Ihorivna Article 153201621 159782624
2013 Перспективы развития молочных кооперативов маркетинговой ориентации в Украине Рыжик, И.А. Article 141560826 44381065
2012 Планирование маркетинговой деятельности в страховой компании Смирнова, Елена Александровна Article 23389837 25065257