Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1522]

Browse by
Showing results 1321 to 1340 of 1522
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2014 Роль системного управління інноваціями в кластерних формуваннях на основі екоорієнтованого підходу Melnyk, Leonid Hryhorovych; Shkarupa, Olena Vasylivna Article -1463242519 -2117731987
2014 Роль інновацій у нарощенні вартості українських підприємств Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych Article 827160128 502809995
2012 Роль інновацій у розміщенні продуктивних сил країни Франів, Ігор Андрійович Article 513726260 562083163
2014 Сайт журнала как инструмент маркетинга знаний Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -905824977 -135274807
2011 Світовий досвід управління організаційно-економічними механізмами конкурентоспроможності підприємства Коваль, Людмила Миколаївна; Коваль, Людмила Николаевна; Koval, Liudmyla Mykolaivna; Русин-Гриник, Роман Романович; Русын-Грынык, Роман Романович; Rusin-Grinik, Roman Romanovich Article 1419069087 -962049536
2010 Синергетична основа маркетингових інновацій Melnyk, Leonid Hryhorovych; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Dehtiarova, Iryna Borysivna Article 971054944 -1323216808
2011 Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг Перерва, Петро Григорович; Перерва, Петр Григорьевич; Pererva, Petro Grygorovych; Ткачова, Надія Петрівна; Ткачова, Надежда Петровна; Tkachova, Nadiia Petrivna Article 1364902186 479944893
2018 Синхронізація розвитку ринку інформаційно-комунікаційних технологій в Україні з глобальними трендами Бавико, О.Є. Article 50165559 168411547
2011 Система збалансованих економічних показників як інструмент ефективного управління банківськими ризиками Андрос, C.В. Article 1919330999 -58591508
2013 Система критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок Цапук, О.Ю. Article 1883738599 -777858105
2016 Система моніторингу рівня ринкового потенціалу технологічних інновацій Косенко, О.П.; Кобєлєва, Т.О.; Ткачова, Н.П. Article 1166076158 691460392
2013 Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах Доброскок, Ю.Б. Article 95364423 80584048
2011 Система управління витратами в процесі об’єднання промислових підприємств як пошук можливостей їх інноваційного розвитку Розумна, Наталя В’ячеславівна; Розумная, Наталя Вячеславовна; Rozumnaya, Natalia Viacheslavovna Article 268834522 202266370
2014 Система факторів економічного зростання: теоретико-методологічний аспект Глуха, Г.Я. Article 785949771 647761526
2011 Система інтегрованого управління інвестиційно-інноваційним розвитком залізничного транспорту Дикань, Володимир Леонідович; Дикань, Владимир Леонидович; Diкan, Volodymyr Leonidovych; Кірдіна, Олена Григорівна; Кирдина, Елена Григорьевна; Kirdina, Olena Hryhorivna Article -1080648776 -270569280
2012 Систематизація методів маркетингового ціноутворення Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Riabchenko, Iryna Mykhailivna Article 876710693 263834564
2011 Системи контролю виробничих процесів в ринкових умовах Комарницький, Б.М. Article 148654029 243327139
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article 1181830841 -941396474
2013 Системно-синергетичний підхід до управління екологічними протиріччями на територіальному рівні Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Petrushenko, Mykola Mykolaiovych Article -2115226186 -399643564
2013 Современные тенденции банковских инноваций Карминский, А.М.; Жданова, О.Р. Article 654690436 193369310