Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 1361 to 1380 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Система інтегрованого управління інвестиційно-інноваційним розвитком залізничного транспорту Дикань, Володимир Леонідович; Дикань, Владимир Леонидович; Diкan, Volodymyr Leonidovych; Кірдіна, Олена Григорівна; Кирдина, Елена Григорьевна; Kirdina, Olena Hryhorivna Article 834992376 564422818
2012 Систематизація методів маркетингового ціноутворення Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Riabchenko, Iryna Mykhailivna Article 1774098294 2037932453
2011 Системи контролю виробничих процесів в ринкових умовах Комарницький, Б.М. Article 572962933 243327139
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article 1016631242 -941396474
2013 Системно-синергетичний підхід до управління екологічними протиріччями на територіальному рівні Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Petrushenko, Mykola Mykolaiovych Article 55878223 685908639
2013 Современные тенденции банковских инноваций Карминский, А.М.; Жданова, О.Р. Article 930446567 193369311
2012 Содержание понятия «предпринимательская структура» Кочубей, Родион Владимирович Article 5431648 2738254
2016 Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризиса: состояния и основные факторы повышения Орлов, П.А. Article 75589615 13122201
2017 Социальное предпринимательство как экономическое явление: инновации и индикаторы развития Киселева, Л.С.; Ниньо-Амезкуита, Х.Л.; Вейнбендер, Т.Л.; Дубровский, В.Ж. Article 109952201 96658231
2012 Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты Шталь, Татьяна Валериевна; Тищенко, Оксана Олеговна Article -386074804 447128590
2014 Соціальна інфраструктура промислового підприємства та її значення в системі мотивації персоналу Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article -850659588 -1039759399
2013 Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna; Нєшева, А.Д. Article 830294605 -144011341
2017 Соціальний потенціал організації: сутність та управління інструментами SMM-маркетингу Артюхіна, М.В.; Попова, Г.В. Article -250044106 873373830
2011 Соціально-економічний розвиток Сумщини: культурне середовище, його розвиток, інновації та перспективи Peresadko, Halyna Oleksandrivna; Козолуп, І.Ф.; Lapina, Yuliia Hryhorivna Article 644630884 -1682894442
2011 Споживчий капітал промислових підприємств-інноваторів: сутність, структура та роль Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 1831092943 1260221430
2017 Сприйняття соціальної реклами населенням України Кордзая, Н.Р. Article 255661434 162711267
2010 Співпраця освіти та науки у розбудові інноваційної економіки Куценко, Віра Іванівна Article 287640258 103779265
2016 Співробітництво між підприємствами-виробниками інформаційно-технологічного продукту та ВНЗ Чухрай, Н.І.; Щербата, Т.С. Article 499568597 246570178
2018 Стан і перспективи розвитку електронної торгівлі України Гліненко, Л.К.; Дайновський, Ю.А. Article -230655395 2105564541
2017 Становление нового цифрового мира и проблемы менеджмента кибер-рисков Семенова, Е.Д.; Тарасова, К.И. Article 3366781 1074215