Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1522]

Browse by
Showing results 861 to 880 of 1522
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Аналіз і моделювання процесів інтернаціоналізації вищої освіти у контексті інноваційного розвитку Гринькевич, О.С.; Лутчин, Н.П. Article 3104306 4128444
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article 1077743688 -1204746330
2012 Антикризові інструменти управління підприємством: практичні аспекти реалізації Хандій, Олена Олексіївна Article -1443829053 1246712677
2017 Банківські рейтинги як інструмент маркетингової стратегії учасників фінансового ринку Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych; Карабець, К.М. Article 913519068 1533117819
2015 Бенчмаркінг як метод оцінювання інтелектуального потенціалу регіонів Перерва, П.Г.; Глізнуца, М.Ю. Article 1547778383 843178081
2012 Бізнес-планування інноваційних проектів: сутність технологій, переваги і недоліки Князь, С.В.; Георгіаді, Н.Г.; Богів, Я.С. Article 250392336 904618153
2011 Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю «ціна-якість» товару Ониськів, Віталій Олегович; Оныськив, Виталий Олегович; Onyskiv, Vitalii Olehovych Article 283779396 569570816
2016 Венчурне інвестування управління маркетингом малих торговельних підприємств: умови та джерела Краус, К.М. Article 1137666500 776522379
2012 Взаємозв’язок основних елементів стратегії інноваційного розвитку підприємства Єфремов, Олександр Сергійович Article -342329163 1132544791
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1963998513 684912248
2012 Вибір стратегічних альтернатив розвитку будівельного потенціалу залізничного транспорту Чупир, О.М. Article 1935754012 1137221184
2010 Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 37672803 44589094
2011 Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgenivna Article 1406399533 -2023166346
2012 Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства Перерва, П.Г.; Побережна, Н.М. Article 14239473 1998309788
2013 Визначення категорії «інноваційний механізм розвитку промислових підприємств» Дунська, А.Р. Article -497225459 -1551758575
2013 Визначення кризового стану підприємства Даніч, В.М.; Пархоменко, Н.О. Article -691285534 -496385917
2011 Визначення критерію розмежування категорій «ділова активність підприємства» і «ринкова активність підприємства» Турило, Анатолій Михайлович; Турило, Анатолий Михайлович; Turilo, Anatolii Myhailovych; Зінченко, Олена Антонівна; Зинченко, Елена Антоновна; Zinchenko, Olena Antonivna; Вчерашня, Інна Сергіївна; Вчерашняя, Инна Сергеевна; Vcherashnia, Inna Serhiivna Article -766335424 701406382
2012 Визначення ризику оцінки стану кон’юнктури вітчизняного ринку асинхронних двигунів Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна Article 1119169010 -1961292852
2016 Визначення ризиків у ціноутворенні за регресійною моделлю залежності попиту від ціни Яшкіна, О.І. Article 3556033 5091934
2011 Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства Райко, Діана Валеріївна; Райко, Диана Валерьевна; Raiko, Diana Valeriyivna Article -1056241602 -2033199486