Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 841 to 860 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2024 Virtual Teams in The University: A Critical Literature Review and A Research Agenda Miranda, F.J.; Chamorro-Mera, A. Article 82616 3405
2014 Web-culture as a factor of company's competitiveness enhancement Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -1712749745 61658280
2018 What can economic experiments discover about evolutionary effectiveness of supermarket strategies? Kobets, V.; Yatsenko, V. Article -134009827 -621021087
2021 Willingness to Use E-Commerce During Coronavirus Pandemic in Saudi Arabia Albliwi, S.; Alsolami, L.A. Article -1313535766 -1604812756
2012 Word-of-mouth communication: a theoretical review Gheorghe, Iuliana-Raluca Article 1153202791 1324384800
2025 Words of Mouth on Destination Images and Intentions to Revisit Huynh, Q.L. Article 3 4
2023 Work Motivation of Social Workers in the Context of Management Innovations Gallo, P.; Mihalcova, B.; Balogova, B. Article 653924713 493360220
2018 Work safety management - social and educational context Piatek, T. Article 763305070 681910623
2012 Адаптація маркетингової дослідної методики «Mystery Shoppіng» до специфіки роботи роздрібних магазинів самообслуговування Антипова, Юлія Костянтинівна; Сорочан, Дмитро Володимирович Article 1380274168 1559364212
2016 Адаптація сентиментального (ностальгічного) туризму на шляху «Золота підкова» для туристичних потоків з Польщі Томчевска-Попович, Н.Є. Article 103447424 67675414
2015 Адекватність як інтегральна характеристика якості управлінської інформації: теоретичні передумови забезпечення Калюжна, Н.Г. Article -1407279800 1080326246
2011 Актуальні питання маркетингу закупівель, планування потреби матеріальних ресурсів промислового підприємства Розумна, Наталя В’ячеславівна; Розумная, Наталя Вячеславовна; Rozumnaya, Natalya Vyacheslavovna Article -1405537901 631360145
2017 Анализ показателей инновационной деятельности стран Европы и Украины Kolesnyk, Maryna Yevhenivna Article 2102486 1877804
2010 Анализ портфельной теории в призме построения методик эффективного управления ассортиментом торгового предприятия Должанский, Игорь Зиновьевич; Лозюк, Виолетта Николаевна Article 332400646 322791305
2011 Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 1359321353 1116326107
2013 Анализ рыночных возможностей развития трубопрокатного производства на ПАО «СМНПО ИМ. М.В. ФРУНЗЕ» Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Болгарин, П.Н. Article 1898753146 -1554113190
2013 Анализ факторов воздействия на бренд высшего учебного заведения. Oсобенности индустрии моды Гардабхадзе, И.А. Article 20567145 6326876
2011 Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgeniivna Article -116988767 832619435
2013 Аналіз використання міжнародного лізингу в контексті підвищення ефективності трансферу технологій на прикладі агропромислового комплексу Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Article 1326471320 675025203
2016 Аналіз впливу зовнішньоекономічних чинників на добробут населення України в умовах світових інтеграційних процесів Сімахова, А.О. Article 1201079795 -270841240