Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1541]

Browse by
Showing results 881 to 900 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article -1806399202 1283821569
2012 Антикризові інструменти управління підприємством: практичні аспекти реалізації Хандій, Олена Олексіївна Article 581226146 1246712677
2017 Банківські рейтинги як інструмент маркетингової стратегії учасників фінансового ринку Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych; Карабець, К.М. Article 1186130812 1805729564
2015 Бенчмаркінг як метод оцінювання інтелектуального потенціалу регіонів Перерва, П.Г.; Глізнуца, М.Ю. Article 1546408342 843178081
2012 Бізнес-планування інноваційних проектів: сутність технологій, переваги і недоліки Князь, С.В.; Георгіаді, Н.Г.; Богів, Я.С. Article 1251484465 1510920015
2011 Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю «ціна-якість» товару Ониськів, Віталій Олегович; Оныськив, Виталий Олегович; Onyskiv, Vitalii Olehovych Article 825176466 840269350
2016 Венчурне інвестування управління маркетингом малих торговельних підприємств: умови та джерела Краус, К.М. Article -1040029207 776522379
2012 Взаємозв’язок основних елементів стратегії інноваційного розвитку підприємства Єфремов, Олександр Сергійович Article 1097788345 -2064634663
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1597137729 1051827712
2012 Вибір стратегічних альтернатив розвитку будівельного потенціалу залізничного транспорту Чупир, О.М. Article -467300804 1137221184
2010 Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 108592085 117164762
2011 Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgenivna Article 1917847201 -616767096
2012 Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства Перерва, П.Г.; Побережна, Н.М. Article 28343377 2026469635
2013 Визначення категорії «інноваційний механізм розвитку промислових підприємств» Дунська, А.Р. Article -1582271371 1160936725
2013 Визначення кризового стану підприємства Даніч, В.М.; Пархоменко, Н.О. Article -2077857961 -496385917
2011 Визначення критерію розмежування категорій «ділова активність підприємства» і «ринкова активність підприємства» Турило, Анатолій Михайлович; Турило, Анатолий Михайлович; Turilo, Anatolii Myhailovych; Зінченко, Олена Антонівна; Зинченко, Елена Антоновна; Zinchenko, Olena Antonivna; Вчерашня, Інна Сергіївна; Вчерашняя, Инна Сергеевна; Vcherashnia, Inna Serhiivna Article 919999499 701406382
2012 Визначення ризику оцінки стану кон’юнктури вітчизняного ринку асинхронних двигунів Перерва, Петро Григорович; Кобєлєва, Тетяна Олександрівна Article -960403798 -853595607
2016 Визначення ризиків у ціноутворенні за регресійною моделлю залежності попиту від ціни Яшкіна, О.І. Article 3556033 5091934
2011 Визначення розвитку маркетингової діяльності промислового підприємства Райко, Діана Валеріївна; Райко, Диана Валерьевна; Raiko, Diana Valeriyivna Article 69437749 -907332745
2016 Використання бенчмаркінгу в реалізації маркетингу освітніх послуг вищими навчальними закладами України Охріменко, Г.В. Article -1986398103 -1210501338