Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 881 to 900 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Аналіз тенденцій впливу екологічного чинника на формування конкурентоспроможності економічних систем макро-, мезо- та мікрорівнів Аверіхіна, Т.В. Article 118906498 73998776
2013 Аналіз тенденцій розвитку ринку дизельного палива Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Клименко, В.В. Article -706175097 437259395
2011 Аналіз теоретичних основ внутрішніх комунікацій як необхідної умови ефективного управління підприємством Saher, Liudmyla Yuriivna Article -806882126 1521376556
2012 Аналіз теоретичних основ наукового прогнозування на засадах маркетингу Rosokhata, Anna Serhiivna Article -216498128 -2080466956
2018 Аналіз функціонування та перспектив розвитку курортно-рекреаційної галузі Ступень, Н.М. Article 19639033 21322518
2014 Аналіз і алгоритм виміру операційних логістичних затрат універсальних логістичних систем Щолокова, Т.В. Article -1246350589 -1591854237
2017 Аналіз і моделювання процесів інтернаціоналізації вищої освіти у контексті інноваційного розвитку Гринькевич, О.С.; Лутчин, Н.П. Article 6208598 7232718
2011 Аналіз і оцінка персонального брендингу в умовах підвищення професійного успіху особистості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Пузікова, Марина Вікторівна; Пузикова, Марина Викторовна; Pusikova, Maryna Viktorivna Article -1806399202 1283821569
2012 Антикризові інструменти управління підприємством: практичні аспекти реалізації Хандій, Олена Олексіївна Article 581226146 1246712677
2017 Банківські рейтинги як інструмент маркетингової стратегії учасників фінансового ринку Zakharkina, Liudmyla Serhiivna; Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych; Карабець, К.М. Article 1186130812 1805729564
2015 Бенчмаркінг як метод оцінювання інтелектуального потенціалу регіонів Перерва, П.Г.; Глізнуца, М.Ю. Article 1545038301 843178081
2012 Бізнес-планування інноваційних проектів: сутність технологій, переваги і недоліки Князь, С.В.; Георгіаді, Н.Г.; Богів, Я.С. Article 1251484465 1510920015
2011 Вдосконалення елементів системного підходу щодо просування нової марки товару згідно із залежністю «ціна-якість» товару Ониськів, Віталій Олегович; Оныськив, Виталий Олегович; Onyskiv, Vitalii Olehovych Article 825176466 840269350
2016 Венчурне інвестування управління маркетингом малих торговельних підприємств: умови та джерела Краус, К.М. Article 18606587 776522379
2012 Взаємозв’язок основних елементів стратегії інноваційного розвитку підприємства Єфремов, Олександр Сергійович Article 384075898 -2064634663
2014 Вибір маркетингових каналів для розподілу інноваційної продукції промислових підприємств Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1597137729 1051827712
2012 Вибір стратегічних альтернатив розвитку будівельного потенціалу залізничного транспорту Чупир, О.М. Article 1424611676 1137221184
2010 Вибір стратегії просування нової продукції в харчовій промисловості Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 144051726 117164762
2011 Визначення доцільної стратегії бренда відповідно до його цінової категорії Bashuk, Tetiana Oleksandrivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Evgenivna Article 1917847201 -616767096
2012 Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства Перерва, П.Г.; Побережна, Н.М. Article -2112088319 2026469635