Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1541]

Browse by
Showing results 1081 to 1100 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Методи прийняття рішень щодо аутсорсингу сервісів інформаційної системи підприємства Полуектова, Н.Р.; Книшенко, Т.М. Article -1604215472 945459370
2011 Методика анализа ассортимента на основе применения моделей оптимизации Лозюк, Віолета Миколаївна; Лозюк, Виолетта Николаевна; Lozyuk, Violeta Mykolaivna Article 876751566 546211295
2011 Методические основы сегментации рынка с учетом экологических ограничений Садченко, Олена Василівна; Садченко, Елена Васильевна; Sadchenko, Olena Vasylivna Article 1100392917 1234100953
2013 Методичне забезпечення оцінки стану корпоративної культури підприємства Ovcharenko, Maksym Ivanovych; Червякова, С.В. Article -611438264 2059987154
2015 Методичне забезпечення оцінювання іміджу особистості політиків Горбанюк, О.С.; Размус, В.Т.; Кава, К.С.; Михайлич, О.В. Article 7442211 4560953
2010 Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Minko, Maryna Ihorivna Article 1510690597 -1148948267
2012 Методичний підхід до оцінки людського капіталу як умови забезпечення економічного зростання залізничного транспорту України Якименко, Н.В. Article 1194418729 1152748976
2014 Методичний підхід до оцінки рентабельності логістичного ланцюга фінансування обігового капіталу підприємств Колодізєва, С.О.; Мовчан, О.В. Article 478668690 -1321710496
2018 Методичний інструментарій оцінювання рівня інноваційної активності підприємств ресторанного господарства Гросул, В.А.; Зубков, С.О.; Іванова, Т.П. Article 355082062 1061888269
2013 Методичні аспекти застосування бенчмаркінгу в діяльності торговельних підприємств споживчої кооперації Двірко, Ю.В. Article -1586539946 85711913
2012 Методичні засади визначення параметрів ринків інноваційних турпродуктів Мілютіна, Юлія Сергіївна Article 105206974 100141942
2012 Методичні засади обґрунтування обсягів адресних програм зовнішніх рекламних кампаній торговельних підприємств Крепак, А. С. Article 2025523201 -1252925281
2017 Методичні засади оцінювання конкуренції в збутовій політиці інноваційно-активних промислових підприємств України Olefirenko, Oleh Mykhailovych; Shevliuha, Olena Hennadiivna Article 40889597 49727187
2017 Методичні засади оцінювання попиту на продукцію машинобудівних підприємств Ємельянов, О.Ю.; Висоцький, А.Л.; Симак, А.В.; Петрушка, Т.О. Article 1058168458 1112837952
2016 Методичні засади оцінювання фінансово-інвестиційної складової функціональності інноваційно орієнтованого підприємства машинобудування Бояринова, К.О. Article 32201626 26033818
2014 Методичні основи дослідження поведінки споживачів у сфері освітніх послуг Жарська, І.О. Article -627294502 728447931
2010 Методичні підходи до вибору стратегій просування інновацій на ринок Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Derykolenko, Oleksandr Mykolaiovych Article 294983890 1262841223
2011 Методичні підходи до деталізації маркетингових стратегій промислових підприємств Bozhkova, Viktoriia Viktorivna Article 787023766 994456687
2013 Методичні підходи до оптимізації вибору системи управлінських дій щодо розвитку корпоративної культури промислових підприємств з позиції їх ефективності Ovcharenko, Maksym Ivanovych Article 270469512 290745232
2011 Методичні підходи до оцінювання рівня інноваційної спроможності підприємства Смолінська, Наталія Володимирівна; Смолинска, Наталия Владимировна; Smolinska, Nataliia Volodymyrivna Article 2126374711 -636834323