Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1541]

Browse by
Showing results 1461 to 1480 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Факторы лидерства на мировом рынке машиностроительной продукции Герасимчук, В.И. Article 79384405 177224563
2018 Фасування продуктів: маркетинг contra екологія Крикавський, Є.В.; Кузьо, Н.Є.; Косар, Н.С. Article 671645343 924672460
2014 Финансовое планирование как ключевой критерий эффективности процесса сегментации и позиционирования продуктов быстрого приготовления Шубин, А.А.; Митяева, Т.Л. Article 2086915785 2008846333
2011 Формирование системы финансового обеспечения инновационного развития экономики Республики Беларусь Сапьолкін, Євгеній Петрович; Сапёлкин, Евгений Петрович; Sapjolkin, Evhenii Petrovych; Мятнікова, Єкатерина Анатоліївна; Мятникова, Екатерина Анатольевна; Mjatnikova, Ekateryna Anatoliivna Article 1255063975 1449099225
2012 Формирование стратегии государственно-частного партнерства в инновационном развитии Республики Беларусь Яшева, Г.А. Article 994590268 2117647773
2013 Формирование стратегии технологической модернизации региональных промышленных комплексов Украины Резниченко, А.В. Article 29723930 8476946
2012 Формування бренд-орієнтованої системи управління промисловим підприємством Ivashova, Nadiia Vasylivna Article 94503667 104061161
2011 Формування зон економічної безпеки зовнішньоекономічної діяльності машинобудівних підприємств Domashenko, Maryna Dmytrivna Article -1369782144 1547939264
2011 Формування комунікаційних ефектів на етапах ухвалення рішення про покупку організаційним споживачем Troian, Mariia Yuriivna Article 1568603529 1372634696
2013 Формування комунікаційної політики в інноваційних проектах підприємств торгівлі продовольством Шовкова, О.А. Article -2020794319 -1067967591
2011 Формування механізму взаємодії автотранспортного підприємства із суб’єктами ринку міжнародних вантажних перевезень Пономарьова, Наталія Миколаївна; Пономарёва, Наталия Николаевна; Ponomaryova, Nataliia Mykolayivna; Пономарьов, Андрій Миколайович; Пономарёв, Андрей Николаевич; Ponomaryov, Andrii Mykolaiovych Article 18012613 18688137
2010 Формування механізму організаційно економічної підтримки молокопереробних підприємств, орієнтованих на експорт Комарницький, І.М.; Цар, Г.В. Article 19613190 21390993
2011 Формування мотиваційного механізму активізації інноваційної діяльності персоналу Скурська, Валентина Анатоліївна; Скурська, Валентина Анатольевна; Skurska, Valentyna Anatoliivna Article 232111258 318705115
2013 Формування нематеріальних активів та їх вплив на ринкову вартість промислових підприємств Мельник, О.В. Article 976073545 1043389614
2012 Формування стратегії збуту інноваційної продукції Лорві, І.Ф. Article 1894634907 390649926
2018 Формування стратегії розвитку системи управління персоналом підприємства на основі портфельного аналізу Білорус, Т.В. Article -505139209 754982954
2016 Формування та оцінювання ефективності проектного менеджменту Калініченко, Л.Л. Article -468135398 -1952366660
2014 Формування цінності взаємовідносин енергопостачальних підприємств зі споживачами електроенергії Перерва, П.Г.; Омеляненко, Т.В. Article 763847238 142749038
2010 Франчайзингова форма використання бренда: погляд з позицій маркетингу інновацій Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Article 1027144575 -308365279
2011 Функціональний підхід до застосування маркетингу для розвитку діяльності закладів вищої освіти Дмитрів, Анна Ярославівна; Дмитрив, Анна Ярославовна; Dmytriv, Anna Yaroslavivna Article 164147665 432717450