Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 1041 to 1060 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Концептуальні засади формування мотиваційної складової міжнародної екологічної політики Prokopenko, Liudmyla Oleksandrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna; Domashenko, Maryna Dmytrivna; Прокопенко, М.О. Article 1198475887 1218471828
2012 Концептуальні засади інноваційного розвитку аграрного сектору економіки України Сіренко, Наталя Миколаївна Article 101384854 87441987
2011 Концептуальні основи управління інноваційним потенціалом соціально-економічної системи регіону Солоха, Дмитро Володимирович; Солоха, Дмитрий Владимирович; Solokha, Dmytro Volodymyrovych Article 416552991 -323433455
2011 Концептуальні основи формування системи управління потенціалом інноваційного розвитку підприємства на засадах маркетингу Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Kryvych, Yana Mykolaivna Article -1810614908 -40137228
2011 Концепція формування маркетингової стратегії розвитку вузькоспеціалізованих машинобудівних підприємств Бица, Володимир Йосифович; Бица, Владимир Иосифович; Bytsa, Volodymyr Yosyfovych Article 130855340 89311380
2012 Концепція холістичного маркетингу: джерела проблематики та елементи Загорна, Т.О.; Стасюк, О.М. Article -613816434 -1202766021
2013 Концепція холістичного маркетингу: сутність та теоретичне підґрунтя Борзаковська, Л.В. Article 2105696963 -1253683995
2014 Краудфандинг як інноваційний інструмент фінансування проектів соціально-економічного розвитку Petrushenko, Yurii Mykolaiovych; Dudkin, Oleksandr Valentynovych Article -894807582 1574620020
2011 Креативність як основа менеджменту організації Kalenichenko, Yurii Borysovych; Смірнова, Яна Ігорівна; Смирнова, Яна Игоревна; Smirnova, Yana Igorivna Article -49739111 667471339
2018 Криза як каталізатор розвитку інноваційного підприємництва України Єлісєєва, Л.В. Article -509192900 -1898528594
2015 Ланцюг вартості Портера (конструкція, деконструкція, реконструкція) та управління за цінностями Крикавський, Є.В.; Патора-Висоцька, З. Article 856708125 -1214864216
2013 Лізинг як інструмент інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Omelianenko, Vitalii Anatoliiovych Article 1479801761 -1893337307
2016 Макрорівневі чинники впливу на конкурентоспроможність промисловості регіонів України Ткач, С.М. Article -669401366 -1354759364
2011 Маркетинг банківських інновацій Козьменко, С.М.; Vasylieva, Tetiana Anatoliivna; Lieonov, Serhii Viacheslavovych Article 811816761 19383925
2017 Маркетинг держави на ринку запозичень як основа інноваційного розвитку економіки України Lieonov, Serhii Viacheslavovych; Antonov, Maksym Serhiiovych Article 9103344 9431031
2012 Маркетинг комерціалізації результатів інноваційної діяльності в промисловості Калиниченко, Максим Петрович Article 1735087614 748011309
2015 Маркетинг спортивного туризму Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Карпець, В.І. Article -748593630 1426209921
2012 Маркетинг інновацій на ринку освітніх послуг Семенюк, С.Б. Article -94523248 630954100
2011 Маркетинг інновацій та екологічний брендинг: аналіз зв`язку Makhnusha, Svitlana Mykhailivna; Косолап, Наталія Євгенівна; Косолап, Наталья Евгеньевна; Kosolap, Nataliia Yevgeniiivna Article -1866058285 -1690927600
2013 Маркетингова діагностика торговельних підприємств споживчої кооперації Криворучко, О.С. Article 333144369 33710169