Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1532]

Browse by
Showing results 1121 to 1140 of 1532
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Моделювання ринку інновацій в системі державного стимулювання його екологізації Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Rozhkova, Yevheniia Yuriivna; Rozhkova, Evgeniia Yuriivna Article 185279678 47200243
2013 Моделювання формування складу системи «споживач – підприємство – партнер», ефекту від її взаємодії та бюджету інформаційної взаємодії Райко, Д.В. Article 7401547 10077761
2016 Моделі та методи прийняття рішень у сфері управління збалансованим розвитком промислових підприємств Коверга, С.В. Article 297064073 318190575
2016 Модернізація промислових підприємств та її інноваційне забезпечення Петрович, Й.М.; Борбулевич, В.З. Article 481113367 587404188
2012 Модифицированная eCDP модель в Интернете Логинова, Ю.В. Article 162964241 103087993
2011 Можливості антикризових комунікацій банку на рівні взаємовідносин із зовншніми сторонами Бортніков, Павло Геннадійович; Бортников, Павел Геннадиевич; Bortnikov, Pavlo Gennadiiovych Article 645208395 271764988
2017 Монетарні механізми управління конкурентоспроможністю національних економік: валютні війни Свірський, В.С.; Мелих, О.Ю. Article 367251 482711
2014 Моніторинг як інструмент стратегічного управління діяльністю організації на ринку дозвілля та розваг Максимова, Т.С. Article -1010563166 1807576531
2010 Моніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатів Перерва, Петро Григорович; Гладенко, Іван Васильович Article -901017481 -2089717094
2012 Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства Фаізова, С.О. Article 85372951 39483065
2011 Мотиваційна складова інвестування у людський капітал Захарова, Оксана Володимирівна; Захарова, Оксана Владимировна; Zakharova, Oksana Volodymyrivna; Стернійчук, Марина Анатоліївна; Стернийчук, Марина Анатольевна; Sterniychuk, Maryna Anatoliivna Article 1506410501 1643813885
2011 Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article -1284013553 -974589194
2011 Мотиваційні передумови формування регіональної інвестиційної політики Маргіта, Наталія Орестівна; Маргита, Наталия Орестовна; Marhita, Nataliia Orestivna Article 27870424 10469502
2018 Мотивація та стимулювання персоналу в ефективному управлінні підприємством та підвищенні інноваційної діяльності Климчук, А.О.; Михайлов, А.М. Article -1479107692 945063873
2012 Міжнародні інвестиційні рейтинги як засіб усунення інформаційної асиметрії на макроекономічному рівні Dudkin, Oleksandr Valentynovych; Пластун, О.Л. Article -1631409898 1043453793
2011 Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях Ivashova, Nadiia Vasylivna Article -1054474459 969903377
2010 Місце трудової зайнятості населення в економічних системах та маркетингове прогнозування розвитку підприємства Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1081360788 679772836
2015 Нaуково-методичний підхід до оцінювaння ризиків інноваційних проектів держaвно-привaтного пaртнерствa Hrytsenko, Larysa Leonidivna Article 2116674343 696621475
2015 Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів Борисова, Т.М. Article 126230327 267044073
2011 Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста Буднікевич, Ірина Михайлівна; Будникевич, Ирина Михайловна; Budnikevich, Iryna Mekhailivna Article 248536810 165900708