Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 1141 to 1160 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Модифицированная eCDP модель в Интернете Логинова, Ю.В. Article 325390304 103087993
2011 Можливості антикризових комунікацій банку на рівні взаємовідносин із зовншніми сторонами Бортніков, Павло Геннадійович; Бортников, Павел Геннадиевич; Bortnikov, Pavlo Gennadiiovych Article -1793927422 271764988
2017 Монетарні механізми управління конкурентоспроможністю національних економік: валютні війни Свірський, В.С.; Мелих, О.Ю. Article 701553 482711
2014 Моніторинг як інструмент стратегічного управління діяльністю організації на ринку дозвілля та розваг Максимова, Т.С. Article -2039132726 1807576531
2010 Моніторинг інноваційної діяльності: інтерпретація результатів Перерва, Петро Григорович; Гладенко, Іван Васильович Article -1829813971 -2089717094
2012 Мотиваційна складова збалансованої системи показників промислового підприємства Фаізова, С.О. Article 127693755 39483065
2011 Мотиваційна складова інвестування у людський капітал Захарова, Оксана Володимирівна; Захарова, Оксана Владимировна; Zakharova, Oksana Volodymyrivna; Стернійчук, Марина Анатоліївна; Стернийчук, Марина Анатольевна; Sterniychuk, Maryna Anatoliivna Article -590214231 -1543724509
2011 Мотиваційний механізм інноваційного розвитку: складові та стан його ринкової структури Prokopenko, Olha Volodymyrivna Article -841490881 2036229894
2011 Мотиваційні передумови формування регіональної інвестиційної політики Маргіта, Наталія Орестівна; Маргита, Наталия Орестовна; Marhita, Nataliia Orestivna Article 54765892 10469502
2018 Мотивація та стимулювання персоналу в ефективному управлінні підприємством та підвищенні інноваційної діяльності Климчук, А.О.; Михайлов, А.М. Article -37697081 785934965
2012 Міжнародні інвестиційні рейтинги як засіб усунення інформаційної асиметрії на макроекономічному рівні Dudkin, Oleksandr Valentynovych; Пластун, О.Л. Article -599399778 444053341
2011 Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях Ivashova, Nadiia Vasylivna Article 1395474165 1140402751
2010 Місце трудової зайнятості населення в економічних системах та маркетингове прогнозування розвитку підприємства Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1031770118 -416156429
2015 Нaуково-методичний підхід до оцінювaння ризиків інноваційних проектів держaвно-привaтного пaртнерствa Hrytsenko, Larysa Leonidivna Article -69083163 627538242
2015 Напрями імплементації маркетингу до вітчизняної практики неприбуткових суб’єктів Борисова, Т.М. Article 378149547 267044073
2011 Напрямки використання інструментів класичної концепції муніципального маркетингу в забезпеченні конкурентоспроможності міста Буднікевич, Ірина Михайлівна; Будникевич, Ирина Михайловна; Budnikevich, Iryna Mekhailivna Article 729558855 654948332
2013 Науково-методичний підхід до вибору стратегії просування на ринок екологічних інновацій Bilovodska, Olena Anatoliivna; Karpishchenko, Maryna Yuriivna Article 205551676 204812276
2017 Науково-методичний підхід до оцінювання екологічного ризику різних видів економічної діяльності Karintseva, Oleksandra Ivanivna Article 1145354368 1188807872
2012 Науково-методичні аспекти управління комунікаціями на промисловому підприємстві Saher, Liudmyla Yuriivna Article -49687986 241779659
2011 Науково-методичні засади управління екологічно спрямованим інноваційним розвитком на різних рівнях Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna Article 157969148 88436529