Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 1241 to 1260 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2015 Оцінювання апріорних значень коефіцієнтів упевненості успішності інноваційних проектів Гліненко, Л.К. Article 1640165 980543
2015 Оцінювання маркетингової діяльності підприємства за критерієм створення майбутніх спроможностей до формування попиту Потрашкова, Л.В. Article 128441960 138398125
2018 Оцінювання постачальників у логістичних (дистрибуційних) каналах комерціалізації інноваційної продукції Bilovodska, Olena Anatoliivna Article 414844267 130240047
2013 Оцінювання результативності та ефективності маркетингу промислового підприємства у ланцюгу поставок Чухрай, Н.І.; Млинко, І.Б. Article 358620895 277995082
2014 Оцінювання ринкової привабливості інтелектуальних технологій на основі інтегрального використання моніторингових функцій Косенко, О.П. Article -1310100194 2008631278
2013 Оцінювання рівня освоєння природно-ресурсного потенціалу бальнеологічних курортів Добуш, Ю.Я. Article 392215481 237024015
2016 Оцінювання інноваційного потенціалу підприємства з урахуванням особливостей машинобудівної галузі Бойчук, А.Б. Article 66718808 38394349
2017 Оцінювання інноваційної складової маркетингової діяльності банку та визначення її впливу на ефективність функціонування банку Гребенюк, Н.В. Article 1858197 780004
2011 Оцінювання інтелектуального капіталу вищих навчальних закладів Кравченко, Сергій Іванович; Кравченко, Сергей Иванович; Kravchenko, Sergii Ivanovych; Корнєва, Ольга Володимирівна; Корнева, Ольга Владимировна; Korneva, Olga Volodymyrivna Article 2064699220 640638576
2016 Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А. Article -636916210 183289600
2017 Парадигмальне моделювання дослідження формування економіки знань в інформаційному суспільстві Мельник, Л.Ю. Article 29139015 30585774
2011 Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article -1905417193 -1904971434
2011 Педагогічний маркетинг у діяльності навчальних закладів Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1827655409 1884909071
2016 Передумови залучення волонтерів для забезпечення соціально-економічного розвитку громад Карий, О.І.; Панас, Я.В. Article 1464721670 1058183262
2011 Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні Чайка, Тетяна Олександрівна; Чайка, Татьяна Александровна; Chayka, Tetiana Oleksandrivna Article 1256910308 687030690
2012 Передумови створення та використання інноваційних фінансових інструментів на ринку похідних фінансових інструментів України Бурденко, І.М. Article 816792034 -1302708505
2015 Передумови формування інформаційно-технологічної інфраструктури торговельних підприємств Федулова, Л.І.; Кучер, Д.Б. Article 135727393 27268160
2015 Перетворення мешканця міста на просумента у процесі стратегічного планування розвитку міста Карий, О.І. Article 46429188 34052716
2012 Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України Овсянецька, Ольга Ярославівна Article -648786734 1882090679
2016 Перспективи модернізації вітчизняних промислових підприємств Новаківський, І.І.; Лущак, Н.С.; Борбулевич, В.З. Article 697518024 699911190