Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1532]

Browse by
Showing results 1321 to 1340 of 1532
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Розроблення класифікації інструментів нетрадиційних маркетингових комунікацій Райко, Д.В.; Цейтлін, Л.М.; Кириленко, В.І. Article 55957060 139975531
2011 Розроблення комплексу стимулювання збуту освітніх послуг зі спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna Article 154587634 1492316072
2012 Розроблення комплексу територіального маркетингу для підвищення соціально-економічного потенціалу промислових міст старопромислового регіону Дубницький, Володимир Іванович; Даніліна, Наталія Володимирівна; Луніна, Вікторія Юріївна Article 103136203 202497050
2012 Розроблення методичного підходу до раціональної організації інноваційного процесу на підприємстві Karpishchenko, Oleksandr Oleksiiovych Article 36229506 42050945
2010 Розроблення теоретико-методичного підходу щодо комплексної оцінки упаковки продукції в умовах інноваційного розвитку харчової промисловості Bilovodska, Olena Anatoliivna; Hrymailo, Olena Volodymyrivna Article 201244093 480832089
2011 Розроблення фірмового стилю харчового підприємства – виробника соняшникової олії Звягінцева, Ольга Борисівна; Звягинцева, Ольга Борисовна; Zvyaginceva, Olga Borysivna Article 1218690976 -1343764412
2014 Роль маркетингових досліджень в управлінні машинобудівними підприємствами Нянько, В.М. Article 43974793 39583704
2010 Роль маркетингових досліджень у забезпеченні ефективної роботи підприємств легкої промисловості Ковальчук, Світлана Володимирівна; Ковальчук, Светлана Владимировна; Kovalchuk, Svitlana Volodymyrivna; Петрицька, Ольга Станіславівна; Петрицкая, Ольга Станиславовна; Petrytska, Olha Stanislavivna Article 1227377329 1427173782
2015 Роль посередницьких підприємств у реалізації принципів сталого розвитку Дима, О.О. Article 22147514 22808768
2011 Роль рейтинга в образовательном процессе вуза Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Кармінський, Олександр Маркович; Карминский, Александр Маркович; Karminskii, Oleksandr Markovych; Klimenko, Olha Viktorivna Article 1963603602 -131343001
2014 Роль системного управління інноваціями в кластерних формуваннях на основі екоорієнтованого підходу Melnyk, Leonid Hryhorovych; Shkarupa, Olena Vasylivna Article -1463242519 -2117731987
2014 Роль інновацій у нарощенні вартості українських підприємств Zakharkin, Oleksii Oleksandrovych Article 827160128 502809995
2012 Роль інновацій у розміщенні продуктивних сил країни Франів, Ігор Андрійович Article 513726260 562083163
2014 Сайт журнала как инструмент маркетинга знаний Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -905824977 -135274807
2011 Світовий досвід управління організаційно-економічними механізмами конкурентоспроможності підприємства Коваль, Людмила Миколаївна; Коваль, Людмила Николаевна; Koval, Liudmyla Mykolaivna; Русин-Гриник, Роман Романович; Русын-Грынык, Роман Романович; Rusin-Grinik, Roman Romanovich Article -1718895811 -962049536
2010 Синергетична основа маркетингових інновацій Melnyk, Leonid Hryhorovych; Dehtyarova, Iryna Borysivna; Dehtiarova, Iryna Borysivna Article 971054944 -1323216808
2011 Синергетичний ефект бенчмаркінгу конкурентних переваг Перерва, Петро Григорович; Перерва, Петр Григорьевич; Pererva, Petro Grygorovych; Ткачова, Надія Петрівна; Ткачова, Надежда Петровна; Tkachova, Nadiia Petrivna Article 1364902186 479944893
2018 Синхронізація розвитку ринку інформаційно-комунікаційних технологій в Україні з глобальними трендами Бавико, О.Є. Article 50165559 168411547
2011 Система збалансованих економічних показників як інструмент ефективного управління банківськими ризиками Андрос, C.В. Article 1919331000 -58591508
2013 Система критеріїв та показників оцінювання ефективності впровадження інноваційних розробок Цапук, О.Ю. Article 1883738599 -777858105