Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1532]

Browse by
Showing results 1341 to 1360 of 1532
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Система моніторингу рівня ринкового потенціалу технологічних інновацій Косенко, О.П.; Кобєлєва, Т.О.; Ткачова, Н.П. Article 1166076158 691460392
2013 Система показників оцінки результативності взаємодії підприємств у маркетингових каналах Доброскок, Ю.Б. Article 95364423 80584048
2011 Система управління витратами в процесі об’єднання промислових підприємств як пошук можливостей їх інноваційного розвитку Розумна, Наталя В’ячеславівна; Розумная, Наталя Вячеславовна; Rozumnaya, Natalia Viacheslavovna Article 268834522 202266370
2014 Система факторів економічного зростання: теоретико-методологічний аспект Глуха, Г.Я. Article 785949771 647761526
2011 Система інтегрованого управління інвестиційно-інноваційним розвитком залізничного транспорту Дикань, Володимир Леонідович; Дикань, Владимир Леонидович; Diкan, Volodymyr Leonidovych; Кірдіна, Олена Григорівна; Кирдина, Елена Григорьевна; Kirdina, Olena Hryhorivna Article -1080648776 -270569280
2012 Систематизація методів маркетингового ціноутворення Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Riabchenko, Iryna Mykhailivna Article 1325404493 263834564
2011 Системи контролю виробничих процесів в ринкових умовах Комарницький, Б.М. Article 148654029 243327139
2014 Системний підхід до маркетингового дослідження регіонального товарного ринку м’яса та м’ясопродуктів Афанасьєва, О.П. Article 1181830841 -941396474
2013 Системно-синергетичний підхід до управління екологічними протиріччями на територіальному рівні Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Petrushenko, Mykola Mykolaiovych Article -2115226186 -399643564
2013 Современные тенденции банковских инноваций Карминский, А.М.; Жданова, О.Р. Article -685046619 193369311
2012 Содержание понятия «предпринимательская структура» Кочубей, Родион Владимирович Article 2715851 2738254
2016 Социальная ответственность субъектов хозяйствования и их маркетинга в свете глобального экономического кризиса: состояния и основные факторы повышения Орлов, П.А. Article 19116751 13122201
2017 Социальное предпринимательство как экономическое явление: инновации и индикаторы развития Киселева, Л.С.; Ниньо-Амезкуита, Х.Л.; Вейнбендер, Т.Л.; Дубровский, В.Ж. Article 22291940 30536170
2012 Социальный маркетинг и социальная ответственность бизнеса: взаимосвязи и результаты Шталь, Татьяна Валериевна; Тищенко, Оксана Олеговна Article 1956316579 447128590
2014 Соціальна інфраструктура промислового підприємства та її значення в системі мотивації персоналу Letunovska, Nataliia Yevhenivna Article 1792625138 -1039759399
2013 Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту підприємства Hryshchenko, Olena Fedorivna; Нєшева, А.Д. Article 553590475 -144011341
2017 Соціальний потенціал організації: сутність та управління інструментами SMM-маркетингу Артюхіна, М.В.; Попова, Г.В. Article 1021966391 873373830
2011 Соціально-економічний розвиток Сумщини: культурне середовище, його розвиток, інновації та перспективи Peresadko, Halyna Oleksandrivna; Козолуп, І.Ф.; Lapina, Yuliia Hryhorivna Article -234648637 -1268612262
2011 Споживчий капітал промислових підприємств-інноваторів: сутність, структура та роль Holysheva, Yevheniia Oleksiivna Article 915602580 -570871255
2017 Сприйняття соціальної реклами населенням України Кордзая, Н.Р. Article 132519351 162711267