Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1532]

Browse by
Showing results 1401 to 1420 of 1532
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2011 Теоретико-методичні засади товарної інноваційної політики підприємства Illiashenko, Serhii Mykolaiovych Article -1866305907 1940266570
2016 Теоретико-методологічні засади технологічного менеджменту Лігоненко, Л.О. Article 54148300 63076860
2015 Теоретико-прикладні аспекти розвитку екологічного інвестування в Україні Chygryn, Olena Yuriivna; Красняк, В.С. Article 388318562 101286621
2014 Теоретические аспекты конкурентоспособности отрасли минеральной воды Азарян, Е.М.; Файвишенко, Д.С. Article 195086628 329650038
2012 Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами Зайчук, Тетяна Олександрівна Article -1190885500 1837620387
2015 Теоретичні аспекти формування та управління портфелем екологічно орієнтованих бізнесів регіону Shkarupa, Olena Vasylivna; Бурич, І.В. Article -1695887624 566891886
2014 Теоретичні засади використання стратегії імпортозаміщення на промислових підприємствах Kysil, Tetiana Volodymyrivna Article 1874568123 1916775830
2011 Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві Комарницький, Ігор Михайлович; Комарницкий, Игорь Михайлович; Komarnitsky, Ihor Myhailovych; Цар, Галина Василівна; Цар Цар, Галина Васильевна; Tsar, Halyna Vasylivna Article -40958457 1737622197
2017 Теоретичні основи формування системи торгівлі "зеленими" сертифікатами в Україні Kurbatova, Tetiana Oleksandrivna Article 6956978 8474907
2012 Теоретичні основи формування стратегії інноваційного розвитку в контексті інтенсифікації інноваційних процесів Куценко, Тетяна Миколаївна Article -1405127174 -1388762297
2010 Теоретичні підходи до оцінки стану і планування науково-технічних розробок в Україні Sumina, Olha Mykolaivna; Tkachuk, Yurii Yakovych Article 1148716316 -121860319
2012 Теоретичні та методичні положення з формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності на промислових підприємства Article 111958063 51529991
2010 Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін Дайновський, Ю.А.; Гліненко, Л.К. Article 24583075 24827231
2017 Трансформація маркетингових комунікацій українських підприємств в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції Горбаль, Н.І.; Дзюбіна, К.О.; Моторнюк, У.І. Article 28081241 -2073989038
2017 Трансформація нових цінностей у категорії менеджменту Захарчин, Г.М.; Склярук, Т.В. Article 667075607 216827339
2018 Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Птащенко, О.В.; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -1379235863 1205441434
2011 Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Article 966840907 -1341629875
2015 Трикомпонентна модель експортної діяльності підприємства Аль-Оста, Салім Абдуль-Азіз Article 372738480 374873560
2012 Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna Article 521101163 -623713783
2014 Удосконалення методики інтегрального оцінювання конкурентоспроможності роздрібного торговельного підприємства Магаc, Н.В. Article 1444402240 -1178799350