Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1541]

Browse by
Showing results 1421 to 1440 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Теоретичні та методичні положення з формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності на промислових підприємства Article 222689406 51529991
2010 Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін Дайновський, Ю.А.; Гліненко, Л.К. Article 47849619 24827231
2017 Трансформація маркетингових комунікацій українських підприємств в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції Горбаль, Н.І.; Дзюбіна, К.О.; Моторнюк, У.І. Article -484579575 -2073989038
2017 Трансформація нових цінностей у категорії менеджменту Захарчин, Г.М.; Склярук, Т.В. Article 1325836493 216827339
2018 Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Птащенко, О.В.; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -797612826 407828590
2011 Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Article -1527543692 525501844
2015 Трикомпонентна модель експортної діяльності підприємства Аль-Оста, Салім Абдуль-Азіз Article 739416958 374873560
2012 Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna Article 619022497 -125942566
2014 Удосконалення методики інтегрального оцінювання конкурентоспроможності роздрібного торговельного підприємства Магаc, Н.В. Article -2078330126 -1178799350
2011 Удосконалення методичних підходів до бюджетного регулювання на державному та місцевому рівнях Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna Article 1496148840 -849140200
2010 Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Boiko, Yuliia Viktorivna Article -1103478504 -1032906899
2013 Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna Article 772340889 980101401
2017 Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівл Козяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А. Article 3972915 2128989
2011 Удосконалення теоретико-методичного підходу до оцінки маркетингової привабливості регіону Bilovodska, Olena Anatoliivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna; Sygyda, Liubov Oleksiivna Article -2119305293 -1885797133
2012 Удосконалення інфраструктури як напрямок реалізації соціального маркетингу в умовах інноваційного розвитку підприємств і територій Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Sumina, Olha Mykolaivna; Косолап, Н.Є. Article 1059317863 1347610030
2015 Узагальнене оцінювання ефективності використання корпоративного капіталу: якісні структурні зміни Корж, Н.В. Article 98689000 105809111
2014 Упаковка як об'єкт інноваційного маркетингу Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Шатова, В.М. Article -1414549894 1979981384
2016 Управление интеллектуальной собственностью предприятия в контексте концепции жизненного цикла Shcherbachenko, Viktoriia Oleksiivna; J. Wnuk, Article -230884903 1187652716
2011 Управление макропроцессами рынка недвижимости в Украине: теория и методы Азарян, А.А. Article 189345139 64063702
2012 Управління еколого-економічною безпекою підприємства на засадах екомаркетингу Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna Article -1767969673 1922594653