Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1541]

Browse by
Showing results 1241 to 1260 of 1541
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2017 Оцінювання інноваційної складової маркетингової діяльності банку та визначення її впливу на ефективність функціонування банку Гребенюк, Н.В. Article 1858197 780004
2011 Оцінювання інтелектуального капіталу вищих навчальних закладів Кравченко, Сергій Іванович; Кравченко, Сергей Иванович; Kravchenko, Sergii Ivanovych; Корнєва, Ольга Володимирівна; Корнева, Ольга Владимировна; Korneva, Olga Volodymyrivna Article 1387873162 640638576
2016 Пакування в процесі інноваційної діяльності як складова управління розподілом товарів Bilovodska, Olena Anatoliivna; Клісіньскі, Я.С.; Молибог, М.А. Article -1361087850 183289600
2017 Парадигмальне моделювання дослідження формування економіки знань в інформаційному суспільстві Мельник, Л.Ю. Article 29139015 30585774
2011 Патентно-кон’юнктурні дослідження рівня та значення новизни розроблюваної продукції промислових підприємств Nahornyi, Yevhen Ihorovych Article 1194855830 -1904971435
2011 Педагогічний маркетинг у діяльності навчальних закладів Тєлєтова, Світлана Григорівна; Телетова, Светлана Григорьевна; Tielietova, Svitlana Hryhorivna; Tielietov, Oleksandr Serhiiovych Article 1827655409 1884909071
2016 Передумови залучення волонтерів для забезпечення соціально-економічного розвитку громад Карий, О.І.; Панас, Я.В. Article 1464721670 1058183262
2011 Передумови розвитку ринку органічної продукції в Україні Чайка, Тетяна Олександрівна; Чайка, Татьяна Александровна; Chayka, Tetiana Oleksandrivna Article 1256910308 687030690
2012 Передумови створення та використання інноваційних фінансових інструментів на ринку похідних фінансових інструментів України Бурденко, І.М. Article 816792037 -1302708507
2015 Передумови формування інформаційно-технологічної інфраструктури торговельних підприємств Федулова, Л.І.; Кучер, Д.Б. Article 90765669 27268160
2015 Перетворення мешканця міста на просумента у процесі стратегічного планування розвитку міста Карий, О.І. Article 46429188 34052716
2012 Перспективи використання маркетингових інструментів у галузі охорони здоров’я України Овсянецька, Ольга Ярославівна Article 1001834406 1882090679
2016 Перспективи модернізації вітчизняних промислових підприємств Новаківський, І.І.; Лущак, Н.С.; Борбулевич, В.З. Article 581548731 699911189
2015 Перспективи реалізації стратегії сталого розвитку вітчизняними роздрібними операторами через упровадження власних торгових марок Дима, О.О. Article 814201742 785423644
2012 Перспективи розвитку стратегічного партнерства промислових підприємств Tielietov, Oleksandr Serhiiovych; Provozin, Mykola Vasylovych Article 431279451 384954985
2016 Перспективи і загрози четвертої промислової революції та їх урахування при виборі стратегій інноваційного зростання Illiashenko, Serhii Mykolaiovych; Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 736132890 1215079313
2017 Перспективы и механизмы развития "циркулярной" экономики в глобальной среде Мішеніна, Євген Васильович; Mishenin, Yevhen Vasylovych; Koblianska, Inna Ihorivna Article 442648907 159782624
2013 Перспективы развития молочных кооперативов маркетинговой ориентации в Украине Рыжик, И.А. Article 423701580 327011969
2012 Планирование маркетинговой деятельности в страховой компании Смирнова, Елена Александровна Article 45289192 25065257
2011 Повышение конкурентоспособности – стратегический фактор экономического развития Нейкова, Р.Н. Article 1452895700 1653288571