Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) [1548]

Browse by
Showing results 1421 to 1440 of 1548
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2012 Теоретичні аспекти визначення ринкового потенціалу і таргетингу вітчизняними підприємствами Зайчук, Тетяна Олександрівна Article 1817635678 -639711860
2015 Теоретичні аспекти формування та управління портфелем екологічно орієнтованих бізнесів регіону Shkarupa, Olena Vasylivna; Бурич, І.В. Article 2037502819 5315033
2014 Теоретичні засади використання стратегії імпортозаміщення на промислових підприємствах Kysil, Tetiana Volodymyrivna Article -649022398 1916775830
2011 Теоретичні засади формування маркетингового менеджменту на підприємстві Комарницький, Ігор Михайлович; Комарницкий, Игорь Михайлович; Komarnitsky, Ihor Myhailovych; Цар, Галина Василівна; Цар Цар, Галина Васильевна; Tsar, Halyna Vasylivna Article -1996059471 1737622197
2017 Теоретичні основи формування системи торгівлі "зеленими" сертифікатами в Україні Kurbatova, Tetiana Oleksandrivna Article 19932633 8474907
2012 Теоретичні основи формування стратегії інноваційного розвитку в контексті інтенсифікації інноваційних процесів Куценко, Тетяна Миколаївна Article -474591325 1966345326
2010 Теоретичні підходи до оцінки стану і планування науково-технічних розробок в Україні Sumina, Olha Mykolaivna; Tkachuk, Yurii Yakovych Article 400553558 528080569
2012 Теоретичні та методичні положення з формування системи мотивування суб’єктів креативної діяльності на промислових підприємства Article 222689406 51529991
2010 Типові напрями організаційно-економічних, управлінських і маркетингових трансформацій під час проектування інноваційних змін Дайновський, Ю.А.; Гліненко, Л.К. Article 71116161 24827231
2017 Трансформація маркетингових комунікацій українських підприємств в умовах кризи, глобалізації та євроінтеграції Горбаль, Н.І.; Дзюбіна, К.О.; Моторнюк, У.І. Article -997240394 -2073989038
2017 Трансформація нових цінностей у категорії менеджменту Захарчин, Г.М.; Склярук, Т.В. Article 1984597377 216827339
2018 Трансформації інструментарію маркетингових комунікацій в умовах глобалізації Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Птащенко, О.В.; Saher, Liudmyla Yuriivna; Syhyda, Liubov Oleksiivna Article -215989793 407828591
2011 Трендвотчинг як інструмент визначення стратегічних напрямків розвитку Illiashenko, Nataliia Serhiivna; Rosokhata, Anna Serhiivna Article -1527543692 525501844
2015 Трикомпонентна модель експортної діяльності підприємства Аль-Оста, Салім Абдуль-Азіз Article 739416958 374873560
2012 Удосконалення комплексу інтегрованих маркетингових комунікацій для просування спеціальності «Управління інноваційною діяльністю» СумДУ Bozhkova, Viktoriia Viktorivna; Tymokhina, Yana Oleksandrivna Article 667983162 -76981899
2014 Удосконалення методики інтегрального оцінювання конкурентоспроможності роздрібного торговельного підприємства Магаc, Н.В. Article 455270987 -406564418
2011 Удосконалення методичних підходів до бюджетного регулювання на державному та місцевому рівнях Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Shkola, Viktoriia Yuriivna Article 1496148840 -849140200
2010 Удосконалення науково-методичного підходу до оцінки конкурентоспроможності продукції на міжнародному ринку Prokopenko, Olha Volodymyrivna; Boiko, Yuliia Viktorivna Article -39668725 -1032906899
2013 Удосконалення підходів до маркетингового тестування екологічної інноваційної продукції на етапах інноваційного циклу Nahornyi, Yevhen Ihorovych; Kasianenko, Tetiana Viacheslavivna Article 772340889 980101401
2017 Удосконалення структури національного виробництва України як чинник позитивних змін у зовнішній торгівл Козяк, В.Д.; Пирч, М.І.; Лех, І.А. Article 3972915 2128989