Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) |
Other Titles |
Analysis of problems of entrants’ perception the speciality “Marketing” (on the example of Sumy region) Аналіз проблем сприйняття абітурієнтами спеціальності «Маркетинг» (на прикладі Сумської області) |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
Karpishchenko, Maryna Yuriivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
ринок освітніх послуг вища освіта спеціальність «Маркетинг» маркетингові дослідження споживацькі переваги фактори впливу market of educational services higher education specialty “Marketing” market research consumer preferences factors of influence рынок образовательных услуг высшее образование специальность «Маркетинг» маркетинговые исследования потребительские предпочтения факторы влияния |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Ильяшенко С.Н. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) / С.Н. Ильяшенко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 21-28. |
Abstract |
Викладені результати дослідження споживацьких переваг на ринку освітніх послуг Сумської області, а також проблем сприйняття потенційними абітурієнтами спеціальності «Маркетинг». Визначені фактори, що впливають на вибір професії маркетолога.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 Изложены результаты исследования потребительских предпочтений на рынке образовательных услуг Сумской области, а также проблем восприятия потенциальными абитуриентами специальности «Маркетинг». Определены факторы, влияющие на выбор профессии маркетолога. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 It is presented the results of studies of consumer preferences in the educational market of Sumy region, as well as problems of potential applicants’ perception of the specialty “Marketing”. It is defined factors which influence to the choice the profession of a marketer. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Canada
1
China
2
Czechia
1
EU
1
Finland
1
France
275570003
Germany
58740
Ireland
5865489
Italy
2
Lithuania
1
Netherlands
6
Russia
33
Slovakia
2
Spain
1
Sweden
1
Turkey
5
Ukraine
77033242
United Kingdom
38545991
United States
-899186720
Unknown Country
77033239
Downloads
China
2
Finland
1
France
-899186721
Germany
275570004
Lithuania
1
Netherlands
11776
Russia
10
Ukraine
275570003
United Kingdom
1
United States
-899186719
Unknown Country
290
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_21_27.pdf | 266.19 kB | Adobe PDF | -1247221352 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.