Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) |
Other Titles |
Analysis of problems of entrants’ perception the speciality “Marketing” (on the example of Sumy region) Аналіз проблем сприйняття абітурієнтами спеціальності «Маркетинг» (на прикладі Сумської області) |
Authors |
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
![]() Karpishchenko, Maryna Yuriivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0001-5484-9788 |
Keywords |
ринок освітніх послуг вища освіта спеціальність «Маркетинг» маркетингові дослідження споживацькі переваги фактори впливу market of educational services higher education specialty “Marketing” market research consumer preferences factors of influence рынок образовательных услуг высшее образование специальность «Маркетинг» маркетинговые исследования потребительские предпочтения факторы влияния |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Ильяшенко С.Н. Анализ проблем восприятия абитуриентами специальности «маркетинг» (на примере Сумской области) / С.Н. Ильяшенко, М.Ю. Карпищенко // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 21-28. |
Abstract |
Викладені результати дослідження споживацьких переваг на ринку освітніх послуг Сумської області, а також проблем сприйняття потенційними абітурієнтами спеціальності «Маркетинг». Визначені фактори, що впливають на вибір професії маркетолога.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 Изложены результаты исследования потребительских предпочтений на рынке образовательных услуг Сумской области, а также проблем восприятия потенциальными абитуриентами специальности «Маркетинг». Определены факторы, влияющие на выбор профессии маркетолога. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 It is presented the results of studies of consumer preferences in the educational market of Sumy region, as well as problems of potential applicants’ perception of the specialty “Marketing”. It is defined factors which influence to the choice the profession of a marketer. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18970 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views

1

2

1

1

1

275570003

58740

5865489

2

1

6

33

2

1

1

5

77033242

38545991

-899186720

-1429306351
Downloads

2

1

-899186721

275570004

1

11776

10

275570003

1

-899186719

290
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_21_27.pdf | 266.19 kB | Adobe PDF | -1247221352 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.