Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18994
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД «Університетська книга») |
Other Titles |
Ценообразование с учетом комплексной системы факторов информационного обеспечения (на примере ИТД «Университетская книга») Pricing according to the comprehensive system of information management factors (for example, the ETH “The University Book”) |
Authors |
Bashuk, Tetiana Oleksandrivna
Haidabrus, Nataliia Vitaliivna Гайдабрус, Наталья Витальевна |
ORCID | |
Keywords |
ценообразование комплексная система информационного обеспечения ценообразования факторы внешней среды pricing comprehensive information support system of pricing environmental factors ціноутворення комплексна система інформаційного забезпечення ціноутворення фактори зовнішнього середовища |
Type | Article |
Date of Issue | 2011 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18994 |
Publisher | Вид-во СумДУ |
License | |
Citation | Башук Т.О. Ціноутворення з урахуванням комплексної системи факторів інформаційного забезпечення (на прикладі ВТД «Університетська книга») / Т.О. Башук, Н.В. Гайдабрус // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2011. – № 3. – Т. 2. – С. 135-142. |
Abstract |
У статті порушуються питання встановлення обґрунтованої ціни на товар із урахуванням зовнішніх факторів, що впливають на неї. На прикладі ВТД «Університетська книга» за даним підходом розроблено ціну на новий дитячий англо-російський словник, який планується видавати.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18994 В статье рассматриваются вопросы установления обоснованной цены на товар с учетом внешних факторов, влияющих на неё. На примере ИТД «Университетская книга» за данным подходом разработана цена на новый детский англо-русский словарь, который они планируют выпустить. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18994 The article deals with the establishment of reasonable pricing, taking into account external factors affecting it. Taking for example Trade & Publishing House “University Book” this approach developed by the price of a new children's English-Russian dictionary, which they plan to release. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/18994 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Belgium
1
Brazil
1
Canada
1
China
3
EU
1
Estonia
1
Finland
1
France
607
Germany
14571490
Iran
1
Ireland
4525112
Lithuania
1
Netherlands
22570
Norway
1
Poland
1
Russia
37
Singapore
1
Slovakia
2
Spain
1
Turkey
27
Ukraine
302834613
United Arab Emirates
1
United Kingdom
151462442
United States
486626126
Unknown Country
1262877656
Downloads
China
2
France
1
Germany
310
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
4
Singapore
1
Ukraine
900335778
United Kingdom
1
United States
1262877656
Unknown Country
332
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
mmi2011_3_2_135_142.pdf | 309.38 kB | Adobe PDF | -2131753209 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.