Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19024
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Перспективи використання інформаційних технологій у галузі медичної освіти |
Authors |
Yanchyk, Halyna Volodymyrivna
Hrinkevych, Tetiana Miletiivna |
ORCID | |
Keywords |
профессионально-ценностная ориентация студентов клинические ситуации мультимедийные технологии виртуальные практические занятия иммитационные модели неотложных состояний професійно-ціннісна орієнтація студентів клінічні ситуації мультимедійні технології віртуальні практичні заняття імітаційні моделі невідкладних станів |
Type | Article |
Date of Issue | 2009 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19024 |
Publisher | |
License | |
Citation | Грінкевич Т. М. Перспективи використання інформаційних технологій у галузі медичної освіти / Т. М. Грінкевич, Г. В. Янчик // Materiały V Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji «Wyksztalcenie i nauka bez granic - 2009». – 2009. – Том 16. – Przemyśl, Nauka i studia. – С. 33–35. |
Abstract |
Авторами запропоновано ефективні моделі навчання в сфері медичної освіти з використанням традиційних методів навчання в поєднанні з сучасними новітніми інформаційними технологіями.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19024 Авторами предложены эффективные модели обучения в сфере медицинского образования с использованием традиционных методов обучения в сочетании с современными новейшими информационными технологиями. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19024 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (НН МІ) |
Views

1

1

2

2

11995

1

1

4388671

2

1

1

29827

33

1

4

54871529

27495406

709395200

796192751
Downloads

7

1

4

463

846629

1

1

1

23

54871530

1

15014793

465
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
Yanchik-Grinkevich.pdf | 250.51 kB | Adobe PDF | 70733919 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.