Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19849
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Залучення студентів до свідомого формування навчального процесу |
Authors |
Микольченко, В.С.
|
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19849 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | |
Citation | Микольченко, В.С. Залучення студентів до свідомого формування навчального процесу [Текст] / В.С. Микольченко // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч. І. - С. 77-79. |
Abstract |
У роботі проаналізовано питання залучення студентів до свідомого формування навчального процесу.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19849 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views
![Belgium](/flags/be.gif)
1
![Canada](/flags/ca.gif)
1
![China](/flags/cn.gif)
4
![France](/flags/fr.gif)
2
![Germany](/flags/de.gif)
231
![Greece](/flags/gr.gif)
1
![Ireland](/flags/ie.gif)
55002
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Netherlands](/flags/nl.gif)
7486
![Russia](/flags/ru.gif)
19
![Singapore](/flags/sg.gif)
1964013
![Turkey](/flags/tr.gif)
2
![Ukraine](/flags/ua.gif)
365146
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
190059
![United States](/flags/us.gif)
1346007
![Unknown Country](/flags/--.gif)
48
Downloads
![China](/flags/cn.gif)
4
![Germany](/flags/de.gif)
232
![Ireland](/flags/ie.gif)
1
![Lithuania](/flags/lt.gif)
1
![Singapore](/flags/sg.gif)
1
![Ukraine](/flags/ua.gif)
728003
![United Kingdom](/flags/gb.gif)
1
![United States](/flags/us.gif)
3928024
![Unknown Country](/flags/--.gif)
157
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
37.pdf | 2.04 MB | Adobe PDF | 4656424 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.