Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19943
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Саморозвиток суб'єктів освітнього процесу як умова реалізації інновацій в педагогіці |
Authors |
Горожанкіна, О.М.
|
ORCID | |
Keywords | |
Type | Conference Papers |
Date of Issue | 2008 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19943 |
Publisher | Видавництво СумДУ |
License | Copyright not evaluated |
Citation | Горожанкіна, О.М. Саморозвиток суб'єктів освітнього процесу як умова реалізації інновацій в педагогіці [Текст] / О.М. Горожанкіна // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч. І. - С. 143-144. |
Abstract |
На нашу думку, педагогічні інновації є процесом, що забезпечує саморозвиток викладачів і учнів на основі якісних змін самого освітнього процесу: варіативності змісту освіти, методичних модифікацій і зміни способів взаємодії всіх її суб'єктів на основі рефлексії як механізму і умови розвитку інноваційної діяльності. У цьому сенсі педагогічні інновації - це постійний творчий пошук, а якщо необхідно, відмова від певних методів і форм, від традиційних або "квазіінноваційних" процесів (зокрема таких як рання спеціалізація і жорстка диференціація учнів, діагностика готовності до навчання).
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/19943 |
Appears in Collections: |
Наукові видання (ІФСК) |
Views

1

1449829

2

231

1

1

37230

1

1

11

1

2

276258

144663

991372

52
Downloads

3

232

1

1

532915

1

2899657

2899657
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
77.pdf | 1.1 MB | Adobe PDF | 6332467 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.