Search


Clear search fields
Showing results 1 to 10 of 155
Issue Year Title Author(s) Type Views Downloads
2016 Лексико-семантичні особливості порівняльної реклами закладів швидкого харчування Артюх, В.В.; Chulanova, Halyna Valeriivna Article 460384296 364157806
2012 Особливості трансляції цінностей в рекламі на українських телеканалах Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 126453570 299676490
2023 Концептуальна метафора в англомовному рекламному дискурсі Маруха, А.В. Conference Papers 151 367
2020 Розробка фірмового стилю для магазину годинників Борщенко, А.В. Masters thesis 1089632188 1212574360
2022 Проєкт брендбуку для виробника кисломолочної продукції Слабко, Д.Д. Masters thesis 1489 3180
2018 Цінності в українській політичній рекламі: візуальний компонент Слизька, Д.С. Masters thesis 4 1
2018 Перетин вербального та невербального компонентів в американському рекламному дискурсі Карпенко, І.І. Conference Papers 4641769 1345173
2014 Реклама як засіб соціалізації в українському суспільстві у 90-і рр. ХХ ст. Yanenko, Yaroslav Vasylovych Article 36740231 31371091
2022 Таргетована реклама в Instagram (на прикладі «nb_eyebrow») Байдак, Н.М. Masters thesis 2532 2750
2022 Стратегія створення власного рекламного агентства Корсун, А.С. Masters thesis 7654 18139