Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20020
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів на етапі впровадження Болонського процесу
Authors Prystupa, Liudmyla Nykodymivna  
Demikhova, Nadiia Volodymyrivna  
ORCID http://orcid.org/0000-0002-6454-9831
http://orcid.org/0000-0003-4139-1645
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2008
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20020
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Приступа, Л.Н. Формування клінічного мислення у майбутніх лікарів на етапі впровадження Болонського процесу [Текст] / Л.Н. Приступа, Н.В. Деміхова // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. - Суми : СумДУ, 2008. - Ч. І. - С. 170-171.
Abstract Важливим інструментом розвитку клінічного мислення на етапі модернізації навчального процесу, поряд із класичним клінічним розбором хворого, є вирішення ситуаційних задач і тестів. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20020
Appears in Collections: Наукові видання (ІФСК)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
280
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
104689
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4760
Russia Russia
8
Singapore Singapore
3508544
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
2027885
United Kingdom United Kingdom
278375
United States United States
7017085
Unknown Country Unknown Country
75

Downloads

China China
1
France France
1
Germany Germany
281
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
1092458
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
3508543
Unknown Country Unknown Country
157

Files

File Size Format Downloads
95.pdf 1.05 MB Adobe PDF 4601444

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.