Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20233
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title До питання виховання економічного мислення на сучасному етапі
Authors Гаман, О.С.
Дорога, С.П.
ORCID
Keywords енергоресурси
энергоресурсы
energy
Type Conference Papers
Date of Issue 2009
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20233
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Гаман, О.С. До питання виховання економічного мислення на сучасному етапі [Текст] / О.С. Гаман, С.П. Дорога // Науково-методична конференція викладачів, співробітників і студентів : тези доповідей, 23 квітня 2009 року / Відп. за вип. Т.М. Гричановська. — Суми : СумДУ, 2009. — Ч.2. — С. 52-54.
Abstract На теперішній час вирішення задачі економії енергоресурсів повинно торкнутися усіх верств населення. Головним очікуваним результатом повинна стати активна громадська позиція молодих людей щодо використання енергоресурсів у побуті; їх прагнення до пошуку нових можливостей енергозбереження; вміння працювани з науково-тоехнічною літературою; дбайливе ставлення до оточуючого середовища. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20233
Appears in Collections: Наукові видання (КІ)

Views

Australia Australia
1
China China
2
Denmark Denmark
1
France France
5
Germany Germany
344
Greece Greece
21231
Ireland Ireland
249277
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
13
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
3211386
United Kingdom United Kingdom
1612329
United States United States
26159021
Unknown Country Unknown Country
3211385

Downloads

China China
2
Germany Germany
233
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
9547053
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
34465006
Unknown Country Unknown Country
111

Files

File Size Format Downloads
18.pdf 558.51 kB Adobe PDF 44012408

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.