Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20345
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Подходы к классификации торговых марок как способ их систематизации и элемент управления
Authors Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
ORCID
Keywords торговая марка
торгова марка
brand name
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20345
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Махнуша, С.М. Подходы к классификации торговых марок как способ их систематизации и элемент управления [Текст] / С.М. Махнуша // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні , 20-29 квітня 2006. — Суми : СумДУ, 2006. — Т.2. — С. 89-90.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
1
Germany Germany
223
Greece Greece
1
Ireland Ireland
41550
Italy Italy
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3781
Pakistan Pakistan
1
Russia Russia
8
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
268175
United Kingdom United Kingdom
137867
United States United States
2242466
Unknown Country Unknown Country
268174

Downloads

China China
137865
Germany Germany
28331
India India
1
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
802888
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2962256
Unknown Country Unknown Country
82

Files

File Size Format Downloads
47.pdf 421.75 kB Adobe PDF 3931425

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.