Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20375
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Основные стереотипы в рекламе
Authors Дмитренко, Ю.Н.
ORCID
Keywords стереотип
stereotype
реклама
advertising
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20375
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Дмитренко, Ю.Н. Основные стереотипы в рекламе [Текст] / Ю.Н. Дмитренко // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні , 20-29 квітня 2006. — Суми : СумДУ, 2006. — Т.2. — С. 113-115.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
1
Germany Germany
26059
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
51843
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
6
Turkey Turkey
9
Ukraine Ukraine
555765
United Kingdom United Kingdom
282622
United States United States
6081471
Unknown Country Unknown Country
555764

Downloads

China China
2
France France
1
Germany Germany
276
Ukraine Ukraine
1665232
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
7553552
Unknown Country Unknown Country
116

Files

File Size Format Downloads
59.pdf 399.64 kB Adobe PDF 9219180

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.