Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20398
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Воздействие музыки, цвета и запаха на подсознание покупателя
Authors Маслова, С.П.
ORCID
Keywords подсознание клиента
підсвідомість клієнта
unconscious client
об'єм продаж
объем продаж
volume sales
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20398
Publisher Издательство СумГУ
License
Citation Маслова, С.П. Воздействие музыки, цвета и запаха на подсознание покупателя [Текст] / С.П. Маслова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні , 20-29 квітня 2006. — Суми : СумДУ, 2006. — Т.2. — С. 122-123.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
4
France France
1
Germany Germany
297
Greece Greece
1
Iran Iran
1
Ireland Ireland
23677
Italy Italy
2
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
4
Russia Russia
17
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
14
Ukraine Ukraine
266286
United Kingdom United Kingdom
136110
United States United States
1477136
Unknown Country Unknown Country
266285

Downloads

China China
2
Germany Germany
298
Russia Russia
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
784433
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2169838
Unknown Country Unknown Country
87

Files

File Size Format Downloads
64.pdf 396.89 kB Adobe PDF 2954661

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.