Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/204
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства |
Other Titles |
Реабилитационный маркетинг: эволюция концепций маркетинга в условиях изменения социо-эколого-экономического состояния общества Reabilitation marketing: marketing concepts evolution in condition of the changes in the socio-ecological-economic state of society |
Authors |
Olefirenko, Oleh Mykhailovych
Olefirenko, Yuliia Oleksandrivna |
ORCID |
http://orcid.org/0000-0002-6214-4590 |
Keywords |
реабілітаційний маркетинг концепції маркетингу еволюція маркетингу концепция маркетинга социо-эколого-экономическое развитие реабилитационный маркетинг marketing concepts socio-ecological-economic development rehabilitation marketing |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/204 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Олефіренко О.М. Реабілітаційний маркетинг: еволюція концепцій маркетингу в умовах зміни соціо-еколого-економічного стану суспільства / О.М. Олефіренко, Ю.О. Олефіренко // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 34-42 |
Abstract |
У цій статті досліджено проблему зміни концепцій маркетингу в ході еволюції світової
економіки та зміни технологічних укладів. Запропоновано і теоретично описано гіпотезу
подальшого розвитку концепцій маркетингу в руслі «реабілітаційного маркетингу» як логічної
реакції на зміну світового соціо(еколого(економічного стану суспільства. Визначено основні
пріоритети і завдання вітчизняного маркетингу. //
Русск. версия: В данной статье исследованы проблемы изменения концепций маркетинга в ходе эволюции мировой экономики и смены технологических укладов. Предложено и теоретически описано гипотезу дальнейшего развития концепций маркетинга в русле «реабилитационного маркетинга» как логической реакции на изменения в социо-эколого-экономическом состоянии общества.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/204 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Belarus
1
China
6
Denmark
1
France
466675
Germany
1497688741
Greece
1
Iran
2
Ireland
1206689304
Japan
1
Kazakhstan
9
Lithuania
1
Netherlands
466685
Pakistan
1
Poland
1519093855
Russia
49
Singapore
-1299776677
Turkey
44
Ukraine
206915
United Kingdom
2095841556
United States
1695413942
Unknown Country
131681
Downloads
Belarus
1
China
3
Czechia
1
France
1265023708
Germany
83163
Ireland
1
Lithuania
1
Russia
8
Ukraine
969572385
United Kingdom
11775275
United States
-1873711798
Unknown Country
275
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
1_4.pdf | 203.31 kB | Adobe PDF | 372743023 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.