Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20425
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Поняття "комплекс просування інновацій" в концепції стратегічного маркетингу
Authors Baskakova, Maryna Yuriivna
ORCID
Keywords стратегічний менеджмент
стратегический менеджмент
strategic management
Type Conference Papers
Date of Issue 2006
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20425
Publisher Видавництво СумДУ
License
Citation Баскакова, М.Ю. Поняття "комплекс просування інновацій" в концепції стратегічного маркетингу [Текст] / М.Ю. Баскакова // Економічні проблеми сталого розвитку : тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту присвяченої Дню науки в Україні , 20-29 квітня 2006. — Суми : СумДУ, 2006. — Т.2. — С. 141.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
10764419
France France
1
Germany Germany
293
Greece Greece
1
Iran Iran
2
Ireland Ireland
106946
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5
Russia Russia
19
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
1936552
United Kingdom United Kingdom
976948
United States United States
68694065
Unknown Country Unknown Country
1936551

Downloads

China China
4
Germany Germany
294
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Russia Russia
1
Ukraine Ukraine
37250579
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
52972321
Unknown Country Unknown Country
94

Files

File Size Format Downloads
75.pdf 207.16 kB Adobe PDF 90223296

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.