Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20711
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Інтернет-сайт - ефективний засіб маркетингу
Authors Holysheva, Yevheniia Oleksiivna
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20711
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Голишева, Є. Інтернет-сайт - ефективний засіб маркетингу [Текст] / Є. Голишева // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 81.
Abstract Основними вигодами, які може отримати компанія за допомогою Інтернет-сайту, є: збільшення кількості клієнтів, вихід на нові ринки; поширення інформації про свою компанію; підвищення рівня обслуговування клаєнтів; створення торгових площ у вигляді електронного магазину; збільшення вартості компанії та ін. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20711
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
1
France France
5
Germany Germany
140454414
Greece Greece
100016
Ireland Ireland
378975
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
10548
Russia Russia
9
Singapore Singapore
80529694
Turkey Turkey
2
Ukraine Ukraine
10869780
United Kingdom United Kingdom
5465167
United States United States
140454415
Unknown Country Unknown Country
64

Downloads

China China
2
Finland Finland
1
France France
1
Germany Germany
270
Indonesia Indonesia
1
Ireland Ireland
1
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
1
Ukraine Ukraine
20604973
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
80529694
Unknown Country Unknown Country
95

Files

File Size Format Downloads
41.pdf 243.45 kB Adobe PDF 101135041

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.