Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20712
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Врахування культурних чинників у маркетингових моделях
Authors Шимаріна, А.
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20712
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Шимаріна, А. Врахування культурних чинників у маркетингових моделях [Текст] / А. Шимаріна // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 91 - 92.
Abstract Принципово новою метою маркетингової науки та маркетологів на практиці повинно стати перетворення неконтрольованої сфери культурного середовища у контрольовану фірмою сферу і конкурентну перевагу. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20712
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Canada Canada
1
China China
613638
France France
1
Germany Germany
186
Greece Greece
15009
Ireland Ireland
43144
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
3753
Russia Russia
8
Singapore Singapore
1
Turkey Turkey
3
Ukraine Ukraine
307627
United Kingdom United Kingdom
157566
United States United States
2368262
Unknown Country Unknown Country
49

Downloads

China China
3
Germany Germany
187
Lithuania Lithuania
1
Singapore Singapore
1
Ukraine Ukraine
613638
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
2368261
Unknown Country Unknown Country
150

Files

File Size Format Downloads
47.pdf 496.99 kB Adobe PDF 2982242

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.