Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20715
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Позиціювання як стратегія виокремлення товару на ринку
Authors Кузьменко, О.П.
Mitsura, Olena Oleksiivna
ORCID
Keywords
Type Conference Papers
Date of Issue 2007
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/20715
Publisher Вид-во СумДУ
License
Citation Кузьменко, О.П. Позиціювання як стратегія виокремлення товару на ринку [Текст] / О.П. Кузьменко, О.О. Міцура // Економічні проблеми сталого розвитку: тези доповідей науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів факультету економіки та менеджменту, 17-25 квітня 2007 р. - Суми: СумДУ, 2007. - Т.2. - С. 75 - 76.
Abstract
Appears in Collections: Наукові видання (ННІ ФЕМ)

Views

Australia Australia
1
Austria Austria
1
Canada Canada
1
China China
1
France France
2
Germany Germany
243
Greece Greece
31190
Iran Iran
1
Ireland Ireland
121285
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
5202
Russia Russia
21
Turkey Turkey
5
Ukraine Ukraine
464348
United Kingdom United Kingdom
242571
United States United States
927295
Unknown Country Unknown Country
42

Downloads

China China
2
Germany Germany
244
Lithuania Lithuania
1
Ukraine Ukraine
927294
United Kingdom United Kingdom
20794
United States United States
1746
Unknown Country Unknown Country
160

Files

File Size Format Downloads
38.pdf 447.8 kB Adobe PDF 950241

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.