Please use this identifier to cite or link to this item: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/208
Or use following links to share this resource in social networks: Recommend this item
Title Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю
Other Titles Методический подход к определению уровня соответствия предприятия системам управления качеством
The methodical approach to definition of enterprise conformity level to control systems of quality
Authors Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Minko, Maryna Ihorivna
ORCID
Keywords фармацевтичний маркетинг
концепція TQM
стандарт якості
ISO
GMP
система управління якістю
фармацевтический маркетинг
концепция TQM
стандарт качества
система управления качеством
pharmaceutical marketing
concept TQM
quality standard
control system of quality
Type Article
Date of Issue 2010
URI http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/208
Publisher ТОВ "ВТД "Університетська книга"
License
Citation Ілляшенко Н.С. Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю / Н.С. Ілляшенко, М.І. Мінько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 125-131.
Abstract Стаття присвячена аналізу сучасних концепцій та стандартів якості, які застосовують для менеджменту якості фармацевтичної продукції. Розроблено методичний підхід до визначення рівня відповідності фармацевтичного підприємства цим системам якості, за результатами якого пропонується визначати шляхи та напрямки покращення його діяльності. // Русск. версия: Статья посвящена анализу современных концепций и стандартов качества, которые используются для менеджмента качества фармацевтической продукции. Разработан методический подход к определению уровня соответствия фармацевтического предприятия этим системам качества, по результатам которого предлагается определять пути и направления улучшения его деятельности. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/208
Appears in Collections: Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations)

Views

Australia Australia
1
Canada Canada
1
China China
3
France France
173374
Germany Germany
106503
Greece Greece
31026966
Iran Iran
2
Ireland Ireland
1372515983
Italy Italy
1
Kazakhstan Kazakhstan
7
Lithuania Lithuania
1
Netherlands Netherlands
173369
Romania Romania
1
Russia Russia
173363
Sweden Sweden
173362
Turkey Turkey
16
Ukraine Ukraine
115962
United Kingdom United Kingdom
1265564336
United States United States
-1159378021
Unknown Country Unknown Country
45366

Downloads

China China
112095
EU EU
1
France France
1
Germany Germany
10109523
India India
1
Japan Japan
1
Lithuania Lithuania
126544
Russia Russia
2
Ukraine Ukraine
81317
United Kingdom United Kingdom
1
United States United States
-1159378020
Unknown Country Unknown Country
267

Files

File Size Format Downloads
3_5.pdf 185.71 kB Adobe PDF -1148948267

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.