Please use this identifier to cite or link to this item:
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/208
Or use following links to share this resource in social networks:
Tweet
Recommend this item
Title | Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю |
Other Titles |
Методический подход к определению уровня соответствия предприятия системам управления качеством The methodical approach to definition of enterprise conformity level to control systems of quality |
Authors |
Illiashenko, Nataliia Serhiivna
Minko, Maryna Ihorivna |
ORCID | |
Keywords |
фармацевтичний маркетинг концепція TQM стандарт якості ISO GMP система управління якістю фармацевтический маркетинг концепция TQM стандарт качества система управления качеством pharmaceutical marketing concept TQM quality standard control system of quality |
Type | Article |
Date of Issue | 2010 |
URI | http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/208 |
Publisher | ТОВ "ВТД "Університетська книга" |
License | |
Citation | Ілляшенко Н.С. Методичний підхід до визначення рівня відповідності підприємства системам управління якістю / Н.С. Ілляшенко, М.І. Мінько // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2010. - №2. - С. 125-131. |
Abstract |
Стаття присвячена аналізу сучасних концепцій та стандартів якості, які застосовують для
менеджменту якості фармацевтичної продукції. Розроблено методичний підхід до визначення
рівня відповідності фармацевтичного підприємства цим системам якості, за результатами
якого пропонується визначати шляхи та напрямки покращення його діяльності. //
Русск. версия: Статья посвящена анализу современных концепций и стандартов качества, которые используются для менеджмента качества фармацевтической продукции. Разработан методический подход к определению уровня соответствия фармацевтического предприятия этим системам качества, по результатам которого предлагается определять пути и направления улучшения его деятельности.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/208 |
Appears in Collections: |
Маркетинг і менеджмент інновацій (Marketing and Management of Innovations) |
Views
Australia
1
Canada
1
China
3
France
173374
Germany
106503
Greece
31026966
Iran
2
Ireland
1372515983
Italy
1
Kazakhstan
7
Lithuania
1
Netherlands
173369
Romania
1
Russia
173363
Sweden
173362
Turkey
16
Ukraine
115962
United Kingdom
1265564336
United States
-1159378021
Unknown Country
45366
Downloads
China
112095
EU
1
France
1
Germany
10109523
India
1
Japan
1
Lithuania
126544
Russia
2
Ukraine
81317
United Kingdom
1
United States
-1159378020
Unknown Country
267
Files
File | Size | Format | Downloads |
---|---|---|---|
3_5.pdf | 185.71 kB | Adobe PDF | -1148948267 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.